نمایندگی تخصصی تعمیرات موبایل با گارانتی تعمیرات   021-88894775   درخواست آنلاین تعمیرات موبایل

نمایندگی تعمیرات گلکسی واچ و ساعت هوشمند سامسونگ و تعمیر انواع اسمارت واچ

تعمیر گوشی P30، یکی از مسائلی است که در صورت به وجود آمدن مشکلی برای تلفن همراه P30 خود به فکر آن خواهید افتاد. مانند تمام گوشی های تلفن دیگر تعمیر گوشی P30 نیز به سادگی امکان پذیر است اما نکته ای که در این باره وجود دارد این است، که کار تعمیر گوشی را به دست چه فرد یا افرادی بسپارید. اگر تعمیرکار برای تعویض قطعات آسیب دیده از جایگزین های با کیفیتی استفاده نکند؛ تلفن شما کارایی سابق را نخواهد داشت. حتی ممکن است در مواردی مجبور شوید برای تعمیرات موبایل، دوباره هزینه کنید.

تعمیر P30

تعمیرات گوشی

تعویض ال سی دی گوشی موبایل P30

نوع نمایشگر P30، OLED لمسی خازنی است و این توانایی را دارد که از 16 میلیون رنگ پشتیبانی کند. ابعاد این نمایشگر 6.1 اینچ است و دارای رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل است.

موارد گفته شده در بالا نشان میدهد گوشی موبایل P30 از استانداردهای خوبی برخوردار است. اما این مسئله به این معنا نیست که هرگز تلفن شما دچار مشکل نمیشود. اگر از این تلفن به خوبی و با دقت مراقبت کنید تا سالها برای شما به خوبی کار میکند. اما مشکلاتی مثل پرت شدن از ارتفاع (هر چند کوتاه) و یا افتادن جسم سخت روی نمایشگر همیشه تلفن شما را تهدید میکند. امکان تعمیر ال سی دی گوشی موبایل P30 و تعویض تاچ ال سی دی آن وجود دارد. اما پیش از هر گونه اقدامی در این راستا ابتدا لازم است مطمئن شوید چه بخش یا بخش هایی با مشکل مواجه شده اند. نمایشگر تلفن های همراه از 4 بخش تشکیل شده اند. بسته به این که کدام بخش یا بخش ها از این 4 قسمت دچار مشکل شده اند هزینه تعمیر میتواند متفاوت باشد. برای مثال آسیب دیدن گلس با هزینه ای بسیار پایینتر قابل رفع است.

تعویض دوربین P30

دوربین یکی دیگر از بخش های تلفن همراه است که در معرض آسیب های فیزیکی زیادی قرار دارد. برای این که احتمال آسیب رسیدن به دوربین و یا مواردی مثل شکستن شیشه دوربین را به حداقل برسانید بهتر است از محافظ لنز دوربین استفاده نمایید.

P30 دارای سه دوربین با کیفیت های 40، 16 و 8 مگاپیکسل است. این دوربین سه گانه باعث شده است تا عکس های بسیار با کیفیتی را ثبت نماید. در صورتی که به هر دلیل دوربین تلفن همراه P30 شما دچار آسیب شد لازم نیست نگران باشید. تعویض دوربین P30 و تعویض شیشه دوربین آن باعث میشود تا دوربین موبایل شما همانند روزهای اول عکس های خوب و با کیفیتی را ثبت کند.

تعمیر P30

تعمیر P30

تعویض باتری موبایل P30

شاید این نکته را ندانید که باتری تلفن های همراه هم مانند سایر باتری ها یک کالای مصرفی هستند. عمر مفید این باتری ها طولانی تر است اما این به معنای جاودانه بودن آن ها نیست. هرچه بیشتر در طول روز از تلفن همراه P30 خود استفاده نمایید بیشتر نیاز به شارژ شدن پیدا میکند و این چرخه باعث کوتاه تر شدن عمر باتری میشود. این قطعه از تلفن همراه نیز همانند سایر قطعات امکان تعویض و تعمیر را دارد. پس اگر مشکلاتی مثل دیر شارژ شدن و یا سریع خالی کردن شارژ برای گوشی موبایل P30 شما پیش آمد، لازم است اقدام به تعویض و یا تعمیر باتری موبایل P30 خود نمایید.

4.0/5 (13 رای)
ارسال نظر
verification
مشاوره رایگان واتسآپکانال تلگرام همراه ایرانیانبا ما تماس بگیرید