نمایندگی تخصصی تعمیرات موبایل با گارانتی تعمیرات   021-88894775   درخواست آنلاین تعمیرات موبایل

نمایندگی تعمیرات گلکسی واچ و ساعت هوشمند سامسونگ و تعمیر انواع اسمارت واچ

تعمیر گوشی P40 pro چه هزینه ای در پی دارد؟ امکان تعمیر کدام قسمت از گوشی موبایل P40 pro وجود دارد؟ در این ادامه به پاسخ این سوالات خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

گوشی موبایل P40 pro یکی از محصولات با کیفیت شرکت هواوی است. نکته ای که لازم است درباره هزینه تعمیرات موبایل بدانید این است که هرچه در هنگام خرید هزینه بیشتری پرداخته باشید هزینه تعمیر گوشی تلفن شما نیز بالاتر میرود. زیرا هزینه بیشتر در هنگام خرید نشان دهنده این است که قطعات بهتر، با کیفیت تر و گران تری در فرآیند ساخت استفاده به کار رفته است.

تعمیر گوشی P40 pro

تعمیر گوشی P40 pro

تعویض ال سی دی گوشی موبایل P40 pro

نمایشگر P40 pro از نوع OLED لمسی خازنی با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ است.ابعاد نمایشگر گوشی موبایل P40 pro ، 6.58 اینچ است. این موارد نشان دهنده کیفیتی بالاتر از حد استاندارد هستند. اما این کیفیت هرگز به معنی مصونیت صد در صدی در برابر آسیب نیست. موارد متعددی وجود دارند که ممکن است صفحه نمایش تلفن همراه شما را دچار آسیب نمایند. در این صورت ابتدا باید بررسی دقیقی از میزان آسیب وارد آمده صورت گیرد. بسته به میزان صدمه، آسیب وارد آمده میتواند با تعویض و یا تعمیر ال سی دی گوشی موبایل P40 pro رفع شود. اگر قسمت لمسی تلفن همراه شما مثل سابق عمل نمیکند به احتمال زیاد نیاز به تعویض تاچ ال سی دی P40 pro دارید.

تعمیر باتری موبایل P40 pro

باتری P40 pro از نوع باتری لیتیوم پلیمری غیر قابل تعویض است و دارای ظرفیت 4200 میلی آمپر بر ساعت است. و دارای قابلیت هایی چون شارژ سریع 40 وات و شارژ سریع بی سیم 17 وات و شارژ بیسیم معکوس است. این اطلاعات نشان دهنده باتری قدرتمند P40 pro است.

یکی از نکاتی که اکثر افراد از آن بی اطلاعند این است که باتری تلفن همراه نیز مانند سایر باتری ها دارای عمر مفید است. پس لازم است که بعد از مدتی اقدام به تعویض باتری موبایل P40 pro نمایید. البته هر ایرادی در باتری موبایل صرفا به معنی این نیست که باید آن را تعویض کرد گاه ممکن است مشکل با تعمیر باتری موبایل P40 pro حل شود.

 

تعمیرات موبایل P40 pro

تعمیرات موبایل

تعمیر دوربین گوشی موبایل P40 pro

دوربین تلفن نیز یکی از بخش های قابل تعویض است. موارد متعددی ممکن است سلامت دوربین گوشی موبایل شما را تهدید کند. اگر این ایراد مربوط به بخش های نرم افزاری باشد مشکل با تعمیر دوربین P40 pro رفع خواهد شد. اما در صورتی که لنز و یا شیشه دوربین دچار شکستگی شده باشد چاره تنها تعویض شیشه دوربین و یا تعویض کامل دوربین P40 pro میباشد.

P40 pro دارای سه دوربین با کیفیت های 50، 12 و 40 مگاپیکسل است. همچنین دارای یک 3D TOF  جهت تشخیص عمق تصویر میباشد.

در هنگام تعمیر گوشی P40 pro  توجه داشته باشید، که اگر تشخیص تعمیرکار به این صورت بود که باید بخشی از تلفن همراه تعویض شود، قطعه جایگزین باید کیفیتی معادل قطعه اولیه داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است تلفن همراه شما دیگر کیفیت اولیه را در بخش های تعویض شده نداشته باشد. و یا حتی ممکن است مجبور به تعمیر دوباره و پرداخت هزینه ای مازاد باشید.

3.9/5 (13 رای)
ارسال نظر
verification
مشاوره رایگان واتسآپکانال تلگرام همراه ایرانیانبا ما تماس بگیرید