نمایندگی تخصصی تعمیرات موبایل با گارانتی تعمیرات   021-88894775   درخواست آنلاین تعمیرات موبایل

نمایندگی تعمیرات گلکسی واچ و ساعت هوشمند سامسونگ و تعمیر انواع اسمارت واچ

یکی از محصولات جالب و همچنین کاربردی اپل سری مینی آیفون یازده است. این محصول اندازه ای نزدیک به 4 اینچ دارد. اگر مینی آیفون شما دچار مشکل شده است نیاز به نگرانی نیست ما اینجاییم تا درباره تعمیر گوشی iPhone 11 mini صحبت کنیم.

این محصول یک دوربین 3 گانه در قسمت پشت دارد و میتوان آن را با حافظه های 256 گیگابایتی نیز تهیه کرد. این موارد نشان میدهند با وجود مینی بودن از قابلیت های این تلفن همراه کاسته نشده است. اما نکته ای که وجود دارد درباره  تعمیر گوشی iPhone 11 mini است. با توجه به تولید محدود و نیز کم بودن این مدل در بازار ایران ممکن است تکنسین های تعمیر تلفن همراه دانش و تجربه کار با آن را نداشته باشند.

گذشته از این موضوع تعمیرات آیفون کاری حساس و تخصصی است چرا که تلفن های این مارک ساختاری متفاوت از موبایل های اندروید دارند. این تفاوت تا جایی پیش میرود که حتی لازم است در تعمیر گوشی اپل از ابزار مخصوص و متفاوتی استفاده کرد. به علاوه لازم است شخصی که عهده دار تعمیر موبایل اپل شما میشود دوره لازم برای تعمیر آیفون را گذرانده باشد.

تعمیر گوشی آیفون iphone 11 mini

تعمیر گلس آیفون iphone 11 mini

یکی از بخش هایی که بیش از سایر بخش ها در معرض آسیب قرار دارد گلس گوشی موبایل است. از آنجایی که گلس محافظ تاچ ال سی دی موبایل نیز میباشد ممکن است علاوه بر گلس، تاچ ال سی دی گوشی iPhone 11 mini نیز مورد آسیب واقع شود. در این شرایط تنها راه تعویض گلس آیفون است. تعویض گلس گوشی iPhone 11 mini میتواند با هزینه کمی انجام شود.

البته این هزینه کم تنها در صورتی شامل حال تلفن همراه شما خواهد بود که نیازی به تعویض تاچ – ال سی دی موبایل نباشد. با توجه به این که تاچ- ال سی دی یکی از اساسی ترین بخش های تلفن همراه است، تعویض آن هزینه بیشتری را به شما تحمیل میکند.

تعمیر باتری آیفون iphone 11 mini

تعمیر باتری آیفون iphone 11 mini

باتری های آیفون از کیفیت بالایی برخوردارند اما باز هم مشکلات متعددی ممکن است کارایی آن ها را تهدید کنند. با گذشت زمان از میزان شارژدهی و کیفیت شارژ تلفن همراه به مرور کاسته میشود. این مسئله نشان دهنده این است که باتری های آیفون هم دارای عمر مفید هستند و پس از طی شدن این عمر مفید شما نیازمند تعویض باتری آیفون خواهید بود.

البته گاهی برای رفع مشکل باتری نیازی به تعویض آن نیست و میتوان با تعمیر کارکرد باتری را به شکل سابق برگرداند.

علاوه بر باتری و صفحه نمایش ممکن است بخش های دیگری از تلفن شما نیز دچار آسیب و نیازمند تعمیر شوند. توجه کنید در صورتی که تشخیص تعمیرکار مبنی بر تعویض قطعه است؛ باید از قطعات اصلی و با کیفیت استفاده نماید. درست است که این قطعات قیمت بیشتری دارند اما عدم استفاده از آن ها تبعاتی دارد که ممکن است به هیچ عنوان قابل جبران نباشد. برای مثال استفاده از باتری بی کیفیت میتواند منجر به انفجار و آتش سوزی شود. حتی در صورتی که چنین مشکلاتی پیش نیاید تلفن شما با قطعات فیک هرگز کارایی سابق را نخواهد داشت.

3.8/5 (12 رای)
ارسال نظر
verification
مشاوره رایگان واتسآپکانال تلگرام همراه ایرانیانبا ما تماس بگیرید