نمایندگی تخصصی تعمیرات موبایل با گارانتی تعمیرات   021-88894775   درخواست آنلاین تعمیرات موبایل

نمایندگی تعمیرات گلکسی واچ و ساعت هوشمند سامسونگ و تعمیر انواع اسمارت واچ

تلفن iPhone 11 Pro از استانداردهای بالایی برخوردار است و شرکت سازنده در طراحی و ساخت آن دقت و ظرافت بالایی را به کار گرفته است. با این حال خرابی و نیازمند تعمیرِ گوشی iPhone 11 Pro  شدن، چندان دور از ذهن نیست. همانطور که انسان ها با هر سن و هر توان بدنی ممکن است بیمار شوند حتی بهترین گوشی های موبایل هم گاه نیازمند تعمیر میشوند.

در این شرایط شما به عنوان صاحب گوشی موبایل باید توجه وافری را در تعمیرات آیفون لحاظ نمایید.

گوشی موبایل iPhone 11 Pro

نکات قابل توجه در تعمیر گوشی iPhone 11 Pro

کار تعمیر موبایل در کل کاری حساس و تخصصی است؛ اما هنگامی که حرف تعمیر گوشی اپل به میان میاید حساسیت آن دوچندان میشود. این مسئله دلایل متعددی دارد. نخست این که ساختار تلفن های اپل تخصصی تر و متفاوت تر از سایر موبایل هاست و برای به سرانجام رسیدن این تعمیرات لازم است که از ابزار مخصوص استفاده شود. دلیل دوم به قیمت این موبایل ها برمیگردد. گوشی های آیفون را میتوان گران ترین موبایل های موجود در بازار دانست، هر چه قیمت تلفن همراه شما بیشتر باشد هزینه تعمیرات و تعویض قطعات آن بیشتر خواهد بود.

با توجه به موارد ذکر شده لازم است که کار تعمیر آیفون به دست تیمی سپرده شود که علاوه بر دانش و تجربه انصاف و مسئولیت پذیری لازم را نیز داشته باشند.

تعمیر گلس آیفون iPhone 11 Pro

صفحه نمایش گوشی موبایل iPhone 11 Pro ابعاد 5.8 اینچی دارد و از نوع سوپر Retina XDR OLED لمسی خازنی، با قابلیت پشتیبانی از 16 میلیون رنگ است. همچنین در آن از شیشه ضد خش و پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست و برای محافظت بیشتر و بهتر استفاده شده است.

علاوه بر گلسی که در هنگام خرید و برای محافظت بیشتر روی صفحه نمایش قرار میگیرد خود صفحه نمایش نیز بخشی تحت عنوان گلس دارد. از آن جایی که این بخش خارجی ترین و حساس ترین قسمت موبایل است، احتمال آسیب رسیدن به آن بیشتر از سایر بخش هاست. در صورتی که گلس تلفن همراه شما دچار ترک و یا شکستگی شده است باید بررسی شود که آیا علاوه بر گلس تاچ- ال سی دی هم دچار آسیب شده است یا خیر.

اگر شکستگی تنها متوجه گلس باشد کار تعویض گلس آیفون با هزینه و زمان کمتری قابل انجام است. اما در صورتی که تاچ- ال سی دی  iPhone 11 Proدچار مشکل شده باشد باید هزینه بیشتری را مد نظر داشته باشید.

تعمیر iPhone 11 Pro

تعمیر باتری آیفون iPhone 11 Pro

iPhone 11 Pro باتری قدرتمندی دارد، این باتری از نوع باتری لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است و ظرفیت آن معادل 3190 میلی آمپر ساعت است.

با این وجود باتری های لیتیوم یونی پس از مدتی دچار استهلاک شده و کارایی اولیه خود را از دست میدهند. در این صورت ممکن است نتوانید استفاده مطلوبی از تلفن همراه تان داشته باشید و باید به فکر تعویض باتری آیفون خود باشید. در هنگام تعمیر موبایل اپل لازم است حتما باتری جایگزین اصل بوده و کیفیتی معادل باتری اولیه داشته باشد.

4.1/5 (12 رای)
ارسال نظر
verification
مشاوره رایگان واتسآپکانال تلگرام همراه ایرانیانبا ما تماس بگیرید