نمایندگی تخصصی تعمیرات موبایل با گارانتی تعمیرات   021-88894775   درخواست آنلاین تعمیرات موبایل

نمایندگی تعمیرات گلکسی واچ و ساعت هوشمند سامسونگ و تعمیر انواع اسمارت واچ

یکی از بهترین گوشی های حال حاضر بازار iPhone 13 pro است. این تلفن از استاندارد های بالایی برخوردار است. قطعات بسیار خوب و باکیفیتی در ساخت این تلفن همراه به کار رفته است. به همین دلیل باید در تعمیر گوشی iPhone 13 pro دقت زیادی داشت. تعمیرات آیفون روندی متفاوت از تعمیر سایر تلفن های موجود در بازار دارد. تعمیرکاران آیفون باید دوره های تخصصی لازم را گذرانده باشند. در غیر این صورت ممکن است هرگز کارایی تلفن همراه شما به روزهای سابق بازنگردد.

تعمیر iPhone 13 pro

iPhone 13 pro در تاریخ 24 سپتامبر به بازار عرضه شد. این تلفن در حدود 204 گرم وزن دارد و ابعاد آن 146.7*71.5*7.7 میلی متر است. این تلفن از فناوری های زیادی از جمله فناوری 5G پشتیبانی میکند.

در حال حاضر، iPhone 13 pro یکی از گران ترین تلفن های همراه موجود در بازار است. این تلفن قابلیت های زیادی دارد اما امکانات این تلفن همراه به معنی این نیست که شما هرگز به تعمیر گوشی iPhone 13 pro نیاز نخواهید داشت. بلکه نشان دهنده حساسیت و احتیاج بیشتر به مراقبت است.

یکی از مهمترین جنبه های مراقبت از تلفن همراه زمانی خود را نشان میدهد که تلفن همراه نیازمند تعمیر میشود. در این شرایط لازم است به دنبال یک مرکز حرفه ای برای تعمیر آیفون باشید.

یکی از مولفه هایی که مراکز حرفه ای را از غیر حرفه ای ها متمایز میکند کیفیت ارائه خدمات به مشتریان است. این کیفیت را موارد متعددی مشخص میکند. یکی از مواردی که میتواند به شما در شناسایی چنین مراکزی کمک کند داشتن خدماتی چون ضمانت تعمیر است. یعنی در صورتی که مشکلی برای تلفن همراه شما پس از تعمیر به وجود آمد(که به دلیل عدم انجام درست مراحل تعمیر بود) مرکز تعمیرات بدون دریافت وجه مشکل را برطرف نماید.

هزینه تعمیر گوشی iPhone 13 pro

بسته به اینکه آسیب وارده به تلفن همراه مربوط به کدام بخش است هزینه تعمیر متفاوت خواهد بود پس نمیتوان هزینه واحدی برای تعمیر iPhone 13 pro بیان نمود.

در صورتی که تلفن همراه شما آسیب دیده است بهتر است از خدمات مشاوره رایگانی که توسط مراکز مختلف ارائه میشود استفاده کنید تا برآوردی از هزینه مورد نیاز برای تعمیر گوشی اپل خود داشته باشید. با این کار امکان مقایسه میان این مراکز نیز برای شما وجود خواهد داشت.

تعمیر گوشی iPhone 13 pro

تعمیر گلس آیفون iPhone 13 pro

گلس به دلیل اینکه یک قطعه بیرونی است بیشتر از سایر بخشها دچار آسیب میشود. اگر صفحه تلفن همراه شما دچار شکستگی شده است باید دید که آیا این مشکل تنها گلس را تحت تاثیر قرار داده است یا شامل بخش های دیگر مثل تاچ- ال سی دی شده است یا نه. هزینه تعمیر گلس چندان زیاد نیست اما هزینه تعویض تاچ- ال سی دی به نسبت زیاد است. در صورت شکستگی گلس باید به تعویض گلس آیفون پرداخت.

تعمیر باتری آیفون iPhone 13 pro

باتری را میتوان یک قطعه مصرفی دانست. چرا که پس از مدتی حتما نیاز به تعویض باتری آیفون پیدا میکنید. برای این کار لازم است از باتری های اصل و با کیفیت استفاده نمایید. هزینه پایین باتری های فیک را با کارایی و کیفیت باتری های اورجینال تعویض نکنید تا پس از تعمیر موبایل اپل تان بتوانید به خوبی گذشته از آن استفاده کنید.

3.5/5 (12 رای)
ارسال نظر
verification
مشاوره رایگان واتسآپکانال تلگرام همراه ایرانیانبا ما تماس بگیرید