نمایندگی تخصصی تعمیرات موبایل با گارانتی تعمیرات   021-88894775   درخواست آنلاین تعمیرات موبایل

نمایندگی تعمیرات گلکسی واچ و ساعت هوشمند سامسونگ و تعمیر انواع اسمارت واچ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ SAMSUNG

به همراه گارانتی پس از تعمیرات

دارنده گواهینامه تخصصی از TUV اروپا (ایتالیا)

اولین دریافت کنندگان گواهینامه ایزو 9001 - 2008 از اتحادیه اروپا در ایران

 

درخواست مشاوره رایگان تعویض
تاچ ال سی دی A30s سامسونگ

تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ گلکسی A30S مدل SAMSUNG Galaxy A30S SM_A307

تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی گوشی گلکسی A30s سامسونگ

امروزه بسیار دیده شده است افراد بدلیل مراجعه به مراکز نامعتبر و فاقد تخصص، مهارت و تجهیزات لازم، تصور می کنند گوشی پس از تعویض تاچ ال سی دی شاید مانند روز اول نشود و یا بعد از تعویض ال سی دی باید به فکر خرید گوشی جدیدی برای خود باشند اما چاره ی کار مراجعه به نمایندگی معتبر سامسونگ و سپردن کار به متخصصین حرفه ای کاربلد و باتجربه است تا هم از اصل بودن قطعات مورد استفاده اطمینان حاصل نمایند و هم کیفیت خدمات تضمین شود.

نحوه تشخیص اصل بودن ال سی دی گوشی سامسونگ A30s

تشخیص اصل بودن ال سی دی گوشی کار ساده ای نیست با این حال با بیان چند مورد سعی می کنیم شما را در تشخیص اصل یا فیک بودن تاچ ال سی دی یاری کنیم.

کیفیت بسته بندی تاچ ال سی دی A30s:

بسته بندی تاچ ال سی دی های فیک، های کپی، درجه دو، درجه سه و چینی کیفیت بسته بندی تاچ ال سی دی های اورجینال و اصل را ندارند.

قیمت تاچ ال سی دی A30s:

معمولا قیمت بسیار پایین تر از قیمت عرف بازار نشان دهنده ی کالای بی کیفیت و فیک است البته توجه داشته باشید که قیمت بالا نیز اصل بودن محصول را تضمین نمی کند.

لوگو قطعه را نیز بررسی کنید.

شماره سریال روی محصول را چک کنید.

محصولات اورجینال دارای شماره سریال مخصوصی هستند.

پس از تعویض ال سی دی و چسباندن تاچ ال سی دی جدید روی گوشی گلکسی A30s سامسونگ:

روشنایی تصویر و صفحه نمایش، کیفیت نمایش تصویر:

تاچ ال سی دی های فیک روشنایی و کیفیت جالبی ندارند.

کارکرد تاچ گوشی:

معمولا تاچ ال سی دی های فیک پس از نصب روی گوشی، کاربر را با مشکلات کندی، هنگی یا عدم کار کردن تاچ در برخی نقاط صفحه گوشی مواجه می کنند.

طول عمر ال سی دی:

تاچ ال سی دی های فیک طول عمر کوتاهی دارند.

افت کیفیت:

تاچ ال سی دی A30s فیک و چینی، پس از نصب با گذشت زمان دچار افت کیفیت در تصویر و تاچ می شوند.

مطمئن ترین راه برای تهیه تاچ ال سی دی سرویس پک و اصل A30s، مراجعه به نمایندگی تعمیرات سامسونگ است.

 

هزینه و قیمت تعویض تاچ ال سی دی موبایل سامسونگ A30S چقدر می شود؟

هزینه ی تعویض تاچ ال سی دی A30s بستگی به نوع ال سی دی مورد استفاده دارد، برخی مراکز نامعتبر با استفاده از ال سی دی های فیک چینی و های کپی که طول عمر کوتاهی دارند، باعث وارد شدن آسیب و صدمه به بخش های دیگر گوشی می شوند. اما در نمایندگی تعمیرات سامسونگ همراه ایرانیان، کلیه قطعات مورد استفاده اورجینال و دارای کیفیت تضمین هستند و با بروز ترین دستگاه های لمینت و متخصصین حرفه ای و مجرب تعویض تاچ ال سی دی و تعویض گلس فنی دستگاه با کم ترین مبلغ و ارزان ترین تعرفه ی قیمت و گارانتی تعمیرات انجام می پذیرد.

 

چه عواملی باعث خرابی تاچ ال سی دی A30S می شود؟

سقوط و یا ضربه به گوشی و یا وارد آمدن فشار زیاد روی گوشی مانند قرار دادن وسیله ی سنگین روی گوشی همچنین آب خوردگی و یا ضدعفونی زیاد گوشی با الکل باعث آسیب و خرابی تاچ ال سی دی این گوشی می شود.
چه زمانی باید تاچ ال سی دی گوشی گلکسی A30s را تعویض کرد؟
چنانچه در اثر ضربه یا سقوط و یا فشار زیاد سطح روی گوشی شکسته باشد، در ابتدا باید گوشی توسط یک متخصص مجرب بررسی شود تا مشخص شود که تاچ ال سی دی گوشی شکسته است یا فقط گلس فنی یا همان لایه شیشه نازک روی ال سی دی، چنانچه تاچ ال سی دی شکسته باشد، باید آن را تعویض کرد ولی اگر فقط گلس فنی شکسته باشد، با تعویض گلس  a30s، مشکل برطرف خواهد شد با هزینه پایین تر و قیمتی ارزان تر از تعویض تاچ ال سی دی.
گاهی آبخوردگی گوشی نیز باعث خرابی تاچ ال سی دی گوشی A30s می شود.

 

مزیت های تعمیر و تعویض ال سی دی  درهمراه ایرانیان نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران:

  • هزینه تعویض ال سی دی و قیمت تاچ ال سی دی A30S مقرون به صرفه

یکی از مهم ترین دغدغه های افراد برای تعویض تاچ ال سی دی گوشی A30S  سامسونگ، هزینه و مبلغ تعویض تاچ ال سی دی است که خب مطمئن ترین مراکز برای تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ، نمایندگی تعمیرات سامسونگ است چرا که با قیمت پایین، بهترین خدمات تخصصی را با قطعات اورجینال و اصل ارزان قیمت ارائه می کنند و خیال مشتری از بابت کیفیت ال سی دی و کارکرد عالی و مطلوب گوشی پس از تعمیر آسوده خواهد بود.

  • استفاده از قطعات اصل، اورجینال و سرویس پک

  • تعمیر تاچ ال سی دی SAMSUNG GALAXY A30S بجای تعویض تاچ ال سی دی

بسیاری از مراکز تعمیرات موبایل که فاقد تخصص یا تجهیزات بروز این حرفه هستند، با وارد شدن کوچکترین آسیبی به گوشی، تاچ ال سی دی گوشی را تعویض می کنند حال آنکه در بسیاری ازموارد این آسیب ها قابل تعمیر هستند و یک متخصص بامهارت با داشتن ابزار کافی و تجهیزات متناسب با این خدمات، می تواند ال سی دی را تعمیر نماید. حتما سوال می کنید آیا ال سی دی شکسته قابل تعمیر است؟ بله در بسیاری از موارد تاچ ال سی دی در اثر ضربه نمی شکند بلکه فقط گلس فنی و لایه ی نازک روی ال سی دی می شکند که اگر به نمایندگی معتبر تعمیرات سامسونگ مراجعه نمائید، حتما با تجهیزات بروز می توانند لایه ی روی ال سی دی را که دارای شکستگی است از روی ال سی دی A30S جدا نموده و گلس فنی یا گوریلا گلس جدیدی روی آن نصب کنند. البته این در حالتی است که تاچ و ال سی دی A30S هر کدام به تنهایی کارکرد صحیحی داشته باشند و آسیب ندیده باشند.
همچنین گاهی در اثر سقوط، ضربه و ... کابل فلت تصویر گوشی قطع یا کشیده می شود در این موارد نیز یک متخصص با تجربه و حرفه ای می تواند اقدام به تعمیر گوشی بدون نیاز به تعویض تاچ ال سی دی A30S نماید.

مشخصات صفحه نمایش گوشی SAMSUNG GALAXY A30S

گوشی A30S سامسونگ با صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی دارای ال سی دی از نوع سوپر آمولد است که نمایش داینامیک رنگ ها در این نوع ال سی دی رنج و بازه ی گسترده ای دارد همچنین رنگ ها کیفیت و درخشندگی بالایی در ال سی دی این گوشی داراست. صفحه نمایش بزرگ گوشی A30s سامسونگ، این گوشی را جزو انتخاب های طرفدارای گیم و بازی ها و علاقمندان به فیلم و سریال ها تبدیل کرده است. این گوشی رزولوشن 720 x 1560 پیکسل و کیفیت HD دارد.

 

مشخصات صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی A30S

نوع نمایشگر

سوپر آمولد

اندازه نمایشگر

6.4 اینچ

نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی

~84.9%

رزولوشن صفحه نمایش

720 x 1560 پیکسل

تراکم پیکسلی

~268 پیکسل در هر اینچ از تصویر

نرخ نوسازی و رفرش

60Hz

حاشیه های اطراف نمایشگر این گوشی، به دلیل قرار گیری جک هندزفری 3.5 mm در پایین گوشی و طراحی نمایشگر V شکل است که ممکن است این حاشیه زیاد بنظر برسد اما نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی ~84.9% است که رقمی قابل قبول است.

جهت تعویض تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی SAMSUNG Galaxy A30S و یا تعویض گلس فنی A30s سامسونگ

و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

تلفن:  88894775 

شماره پشتیبانی : 88895135

آدرس: میدان فاطمی (جهاد)، بعد از ایستگاه مترو میدان جهاد، کوچه بهرام مصیری، پلاک ۳۰، واحد ۶  

زمان ثبت
پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 14:27
زهرا داوری
تاج ال سی a30s
قیمت چند
پاسخ

درود و عرض ادب 

قیمت تاچ و ال سی دی سامسونگ A30 s با توچه به کیفیت ال سی دی متفاوت هست. کارشناسان ما 

جهت اعلام قیمت تاچ ال سی دی گوشی ساموسنگ شما با شما تماس خواهند گرفت.

ارسال نظر
verification
مشاوره رایگان واتسآپکانال تلگرام همراه ایرانیانبا ما تماس بگیرید