نمایندگی تخصصی تعمیرات موبایل با گارانتی تعمیرات   021-88894775   درخواست آنلاین تعمیرات موبایل

نمایندگی تعمیرات گلکسی واچ و ساعت هوشمند سامسونگ و تعمیر انواع اسمارت واچ

نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ SAMSUNG در تهران

به همراه گارانتی پس از تعمیرات

دارنده گواهینامه تخصصی از TUV اروپا (ایتالیا)

اولین دریافت کنندگان گواهینامه ایزو 9001 - 2008 از اتحادیه اروپا در ایران

 

درخواست مشاوره رایگان تعویض
تاچ ال سی دی s10+ سامسونگ

تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ گلکسی S10 PLUS مدل SAMSUNG Galaxy S10 PLUS SM_G975

تعویض تاچ ال سی دی گوشی گلکسی s10 سامسونگ SAMSUNG Galaxy S10 PLUS در نمایندگی تعمیرات سامسونگ با گارانتی تعمیرات

تعویض تاچ ال سی دی گوشی اس 10 پلاس سامسونگ در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود.

 

تعویض ال سی دی سامسونگ S10 پلاس سامسونگ

اگر تاچ ال سی دی گوشی گلکسی S10 plus سامسونگ شما دچار آسیب و خرابی شده است و یا شکسته است، در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ همراه ایرانیان ابتدا گوشی توسط متخصصان حرفه ای بررسی می شود و در صورتیکه ایراد تصویر مربوط به قطعات دیگر و یا مدار تصویر یا مدار نور و ... و یا بدلایلی مانند جدا شدن تاچ ال سی دی از برد گوشی یا پارگی یا قطعی کابل باشد، با هزینه و مبلغی بسیار پایین تر بدون نیاز به تعویض تاچ ال سی دی و با تعمیرات موبایل و رفع ایراد قطعه یا بخش معیوب مشکل برطرف می شود اما در صورتی که تاچ ال سی دی به صورتی غیرقابل تعمیر آسیب دیده باشد، تعویض تاچ ال سی دی S10 plus سامسونگ با قیمت ارزان و با ضمانت انجام می شود.

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ گلکسی s10 plus Samsung Galaxy:

قیمت تاچ ال سی دی S10 plus سامسونگ بستگی به نوع تاچ ال سی دی، اصل و اورجینال بودن آن و کیفیت و رزولوشن آن یا گلس ال سی دی، با فریم یا بدون فریم و ... دارد. امروزه برای هر گوشی طیف متنوعی از  تاچ ال سی دی با کیفیت و قیمت های متفاوت وجود دارد و یا حتی گاهی دو ال سی دی کاملا مشابه با جزئیات برابر، تنها در نسخه ی گلس ال سی دی متفاوت هستند تا با کاهش مقاومت در برابر خش و ضربه بتوانند قدری قیمت تاچ ال سی دی را ارزان تر عرضه کنند. در ادامه شما را با انواع تاچ ال سی دی S10 plus سامسونگ موجود در بازار آشنا می کنیم تا متوجه علت تفاوت قیمت ها شوید:

 

تاچ ال سی دی شرکتی یا سرویس پک سامسونگ:

این تاچ ال سی دی بالاترین کیفیت را دارد و بهترین تاچ ال سی دی S10 plus سامسونگ است و با تاچ ال سی دی فابریک گوشی S10 plus برابری می کند. تاچ ال سی دی شرکتی و سرویس پک همان تاچ ال سی دی اصلی و اورجینال سامسونگ است که به صورت جداگانه در بسته بندی های خاص  Service Pack توسط کمپانی سامسونگ به سراسر دنیا عرضه می شود.

 

تاچ ال سی دی روکاری چنج گلس چنج فلت و دسته دوم:

این تاچ ال سی دی ها دست دوم و اورجینال هستند اما تعمیر شده اند و گاهی به دفعات تعمیر شده اند اما قیمت پایین تری نسبت به تاچ ال سی دی شرکتی S10 plus سامسونگ دارند و دیگر خبری از بسته بندی و هولوگرام سامسونگ نیست. برخی افراد تاچ ال سی دی اورجینال را می خواهند با قیمت پایین تر و ارزان تر و یا معادل قیمت تاچ ال سی دی های چینی برای این افراد، این دسته تاچ ال سی دی ها می تواند مناسب باشد.

 

تاچ ال سی دی سوپر کپی، های کپی و درجه چینی:

تاچ ال سی دیhigh copy  یا سوپر کپی S10 plus سامسونگ، تاچ ال سی دی غیر اصلی است و اورجینال نیست و کیفیتی پایین تر از تاچ ال سی دی سرویس پک s10 plus سامسونگ دارد و همین طور قیمت تاچ ال سی دی های کپی S10 plus ارزان تر از تاچ ال سی دی شرکتی و سرویس پک است اما با این وجود کیفیت این دسته تاچ ال سی دی ها قابل قبول است و برای مشتریانی که تاچ ال سی دی قابل قبول با قیمتی ارزان تر می خواهند مناسب است. این دسته تاچ ال سی دی ها نیز انواع مختلفی دارند بسته به رزولوشن و نوع تاچ ال سی دی و اینکه دارای فریم هستند یا بدون فریم و ...طیف گسترده ای از قیمت ها را شامل می شوند.

تاچ ال سی دی فیک و تقلبی یا درجه 2 و درجه 3 چینی:

این تاچ ال سی دی ها دوام کمی دارند و در عرض مدت کوتاهی دچار خرابی شده و نیاز مجدد برای تعمیرات موبایل و تعویض تاچ ال سی دی را در پی دارند و حتی باعث خرابی قطهات دیگر گوشی نیز می شوند. همچنین یکی از مشخصه های تاچ ال سی دی های تقلبی این است که پس از نصب آن ها در مراکز غیر معتبر، به مرور نور صفحه نمایش کمتر شده و صفحه تاریک تر و کم نور تر می شود و یا تصاویر کدر تر و بی کیفیت تر می شوند. بنابراین یکی از ملاک های تشخیص اصل یا تقلبی بودن تاچ ال سی دی گوشی نیز همین است. به همین دلیل همراه ایرانیان به عنوان نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ تاکید دارد که حتما برای تعمیرات موبایل به مراکزی مراجعه بفرمائید که تعمیرات خود را گارانتی می کنند و تضمین می دهند که مشکل گوشی باز نمی گردد. همچنین نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ همراه ایرانیان تمامی خدمات تعمیرات موبایل خود را گارانتی می کند.

 

قیمت و هزینه تعویض تاچ ال سی دی S10 plus سامسونگ:

هزینه تعویض تاچ ال سی دی در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ همراه ایرانیان با کمترین قیمت و مطابق نرخ اتحادیه مشخص شده است.

 

سوالات متداول درباره تعویض تاچ ال سی دی گوشی گلکسی S10 plus سامسونگ:

آیا بعد از تعویض تاچ ال سی دی s10 plus سامسونگ از نظر ظاهری مانند روز اول می شود؟

در صورتی که تعویض تاچ ال سی دی با تاچ ال سی دی با کیفیت اصلی و اورجینال سامسونگ یا همان تاچ ال سی دی شرکتی S10 plus سامسونگ ودر نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ یا مراکز معتبر تعمیرات موبایل و بدیت متخصص حرفه ای انجام شود، هیچ تفاوتی با روز اول نخواهد داشت.

تعویض تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy S10 plus چقدر زمان می برد؟

حدود یک ساعت

 

تاچ ال سی دی گوشی گلکسی S10 plus:

تعویض تاچ ال سی دی S10 plus سامسونگ در همراه ایرانیان نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ با بهترین کیفیت تاچ ال سی دی سامسونگ و قیمت ارزان یک ساعته تعویض می شود. همچنین چنانچه تاچ ال سی دی قابل تعمیر باشد و بتوان بدون نیاز به تعویض تاچ ال سی دی، با انجام تعمیرات موبایل و تعمیر مدار لایت و مدار تصویر و ... آن را تعمیر نمود، با هزینه بسیار کمتری نسبت به تعویض تاچ ال سی دی S10 plus سامسونگ، تعمیر می شود و تاچ ال سی دی فابریک و اولیه گوشی حفظ می شود.

گوشی S10 plus سامسونگ یکی از گوشی های روان و مقاوم است که با مراقبت حداقلی از آن می توانید براحتی از آن استفاده کنید بدون اینکه نیازی به تعمیرات موبایل پیدا کنید.تنها بخش آسیب پذیر این گوشی تاچ ال سی دی آن است که مانند هر گوشی دیگری در اثر ضربه یا سقوط می تواند به تعمیر یا تعویض تاچ ال سی دی نیاز پیدا کند. البته پوشش محافظتی که کمپانی سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته است یعنی کورنینگ گوریلا گلس 6 می تواند تا 80% از تاچ ال سی دی S10 سامسونگ در برابر ضربه یا خش و خط محافظت کند اما بسته به نوع برخورد و زاویه و شدت ضربه 20 % احتمال خرابی تاچ ال سی دی S10 plus سامسونگ در اثر سقوط و ضربه وجود دارد که با تهیه گلس محافظ صفحه و استفاده از قاب می توانید بیشتر از این گوشی محافظت کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی S10 plus در ژانویه سال ۲۰۱۹ عرضه شد و نمایشگری از نوع  Dynamic AMOLED, HDR10 داینامیک آمولد با ابعاد ۶.۴ اینچ دارد و مساحت نمایشگر s10 پلاس ۱۰۳.۸ سانتی متر مربع است.

نسبت تصویر به پنل جلوی گوشی S10 plus، ۸۸.۹% است که یعنی گلکسی S10 plus سامسونگ یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ و با حاشیه کم محسوب می شود.

رزولوشن این نمایشگر ۱۴۴۰ * ۲۳۴۵ است که دارای تراکم پیکسلی ۵۲۲ پیکسل در هر اینچ است.

 

خرید و تعویض تاچ ال سی دی گلکسی  S10 سامسونگ

برای خرید و تعویض تاچ ال سی دی سرویس پک سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس می‌توانید به نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ همراه ایرانیان مراجعه فرمائید و یا با ما تماس بگیرید.

 

جهت تعویض تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی s10+ سامسونگ SAMSUNG Galaxy S10 PLUS

و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

تلفن:  88894775 

شماره پشتیبانی : 88895135  

آدرس: میدان فاطمی (جهاد)، بعد از ایستگاه مترو میدان جهاد، کوچه بهرام مصیری، پلاک ۳۰، واحد ۶

ارسال نظر
verification
مشاوره رایگان واتسآپکانال تلگرام همراه ایرانیانبا ما تماس بگیرید