نمایندگی تخصصی تعمیرات موبایل با گارانتی تعمیرات   021-88894775   درخواست آنلاین تعمیرات موبایل

نمایندگی تعمیرات گلکسی واچ و ساعت هوشمند سامسونگ و تعمیر انواع اسمارت واچ

نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ SAMSUNG در تهران

به همراه گارانتی پس از تعمیرات

دارنده گواهینامه تخصصی از TUV اروپا (ایتالیا)

اولین دریافت کنندگان گواهینامه ایزو 9001 - 2008 از اتحادیه اروپا در ایران

 

درخواست مشاوره رایگان
تعویض تاچ ال سی دی
گلکسی S20fe سامسونگ

تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ گلکسی S20fe  مدل SAMSUNG Galaxy S20fe SM_G780

تعویض تاچ ال سی دی گوشی گلکسی S20fe سامسونگ در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی تعمیرات

تعویض تاچ ال سی دی گوشی گلکسی S20fe چقدر زمان می برد؟

حدود 40 دقیقه

کد تست تاچ ال سی دی گلکسی S20fe سامسونگ:

اگر گوشی شما تصویر دارد و تاچ آن کار می کند، با شماره گیری کد دستوری زیر از سلامت تاچ ال سی دی گلکسی S20fe خود اطمینان حاصل کنید:

ستاره مربع صفر ستاره مربع

*0#*#

 

آیا  می توان تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی S20fe Samsung Galaxy را تعمیر کرد؟

لازم است بدانید همیشه خرابی تاچ ال سی دی یا ایراد در نمایش تصویر و ایرادهایی از این دست به معنای خرابی تاچ ال سی دی گوشی S20fe نیست و حتما نباید تاچ ال سی دی تعویض شود. گاهی پارگی کابل تصویر یا جدا شدن تاچ ال سی دی از برد گوشی یا ایرادهایی در مدار تصویر یا نقص در مدار لایت و ... می توانند باعث بروز ایراد در نمایش تصویر شوند. به طور مثال ممکن است گوشی شما از دستتان بیفتد و در اثر ضربه دیگر تصویری نمایش ندهد. ممکن است تصور کنید که تاچ ال سی دی خراب شده است اما در حقیقت باید حتما توسط کارشناس و متخصص حرفه ای تعمیرات موبایل گوشی بررسی و عیب یابی شود. شاید با یک تعمیر جزئی مشکل قابل حل باشد و گوشی بدون تعویض تاچ ال سی دی تعمیر شود.

شماره تماس نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران:  88894775  شماره پشتیبانی : 88895135  

آیا شکستگی و ترک خوردگی روی تاچ ال سی دی را می توان تعمیر کرد؟

گاهی اوقات بله! تعمیر کردن شکستگی روی تاچ ال سی دی دو شرط دارد: باید لایه های زیرین تاچ ال سی دی گلکسی s20fe سالم باشد. یعنی 1- حتما تاچ گوشی سالم باشد و کارایی گذشته را داشته باشد. 2- خود ال سی دی تصویر سالم و کاملی نمایش دهد.

تعویض گلس ال سی دی گوشی s20fe سامسونگ:

با این شرایط یعنی به شرط سلامت تاچ ال سی دی، می توان لایه نازک شکسته ی روی تاچ ال سی دی گوشی را با بکارگیری ابزارها و دستگاه های مخصوص تعویض گلس فنی، جدا نمود و گوریلا گلس جدید را روی آن چسباند. دقت داشته باشید که گلس ال سی دی یا گلس فنی، متفاوت از گلسی است که توسط کاربران عادی خریداری شده و روی گوشی نصب می گردد. گلس ال سی دی، جرئی از ال سی دی است یعنی خارجی ترین لایه ی روی ال سی دی که لایه ای نازک است، گلس فنی است. خوب است بدانید تعویض گلس تخصص و مهارت بالایی نیاز دارد و علاوه بر آن، مستلزم داشتن ابزار های مخصوص تعویض گلس ال سی دی است. این ابزارها عموما قیمت بالایی دارند به همین جهت بسیاری از مراکز تعمیرات موبایل از انجام تعویض گلس خودداری می کنند و یا ممکن است افراد را تشویق بع تعویض کامل تاچ ال سی دی گوشی کنند. اما در واقع تعویض گلس ال سی دی بسیار به صرفه تر و از نظر قیمت و هزینه بسیار ارزان تر از تعویض تاچ ال سی دی s20fe است.

بنابراین منطقی و اقتصادی تر این است که در صورتی که تاچ ال سی دی قابل تعمیر است، آن را تعمیر نموده و تاچ ال سی دی فابریک گوشی را حفظ کرد اما بطور کلی می توان به علائمی از خرابی اشاره داشت اما در نظر داشته باشید که تمام این نشانه ها نسبی هستند و تا زمانی که گوشی در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ بررسی نشود نمی توان از خرابی تاچ ال سی دی اطمینان داشت.

 

قیمت تاچ ال سی دی S20fe و هزینه تعویض تاچ ال سی دی گوشی s20fe سامسونگ:

همراه ایرانیان نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ تعویض تاچ ال سی دی گلکسی S20fe را با کمترین هزینه، با تاچ ال سی دی اورجینال شرکتی سامسونگ و با ضمانت تعمیرات موبایل انجام می دهد.

تعویض تاچ ال سی دی گوشی گلکسی s20fe سامسونگ در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ

اگر تاچ ال سی دی گوشی s20fe سامسونگ شما شکسته، خراب یا آب خورده است، نگران نباشید! همراه ایرانیان نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ، تاچ ال سی دی گوشی s20fe سامسونگ شما را با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت و با ضمانت تعویض می کند. کلیه قطعات از جمله تاچ ال سی دی مورد استفاده درنمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ همراه ایرانیان اصلی و اورجینال هستند. این تاچ ال سی دی های اورجینال و سرویس پک سامسونگ مستقیما از دفاتر سامسونگ در دبی تهیه می شوند. این مرکز با تیم متخصص حرفه ای و دراختیار داشتن با کیفیت ترین ابزار تعمیرات موبایل، تاچ ال سی دی گلکسی s20fe سامسونگ شما را در اسرع وقت تعویض می نماید.

 

انواع و خرید تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی S20fe Samsung galaxy:

برای خرید تاچ ال سی دی گوشی S20fe سامسونگ باید بدانید چند سطح تاچ ال سی دی برای این گوشی موجود است. با هم هر کدام از این انواع تاچ ال سی دی را بررسی می کنیم:

تاچ ال سی دی اورجینال و اصلی سامسونگ که با عناوین تاچ ال سی دی شرکتی یا تاچ ال سی دی سرویس پک نیز شناخته می شوند. این نوع تاچ ال سی دی بهترین کیفیت و کارایی را داردو از نظر دوام نیز ماندگارترین نوع تاچ ال سی دی محسوب می شود. کمپانی سامسونگ علاوه بر تولید گوشی، قطعات گوشی نیز تولید می کند و روانه بازارهای جهانی می کند. نزدیک ترین شعبه فروش قطعات سامسونگ به ایران، دفاتر سامسونگ در دبی هستند. تاچ ال سی دی شرکتی یا اورجینال S20fe سامسونگ در بسته های سرویس پک به ایران ارسال می شوند و دقیقا کیفیت تاچ ال سی دی فابریک و روز اول گوشی را دارند. تاچ ال سی دی سرویس پک سامسونگ بالاترین قیمت را در بین انواع مختلف تاچ ال سی دی دارد.

تاچ ال سی دی روکاری، چنج گلس یا چنج فلت: این تاچ ال سی دی ها عموما دست دوم هستند و یا تاچ ال سی دی های شرکتی هستند که بدلیل جابجایی و هنگام انتقال آسیب دیدند و تعمیر شده اند و یا تاچ ال سی دی فابریک دستگاه بودند که از روی گوشی جدا شده و به فروش رسیده اند. این تاچ ال سی دی ها اصلی و اورجینال سامسونگ هستند اما سرویس پک و شرکتی نیستند یعنی به صورت یک قطعه جدا از شرکت سامسونگ تهیه نشده اند.

تاچ ال سی دی درجه یک چینی، های کپی، سوپر کپی: این تاچ ال سی دی ها قیمت پایین تری نسبت به تاچ ال سی دی های شرکتی s20fe دارند اما تاچ ال سی دی اصل نیستند بلکه چینی هستند اما کیفیت قابل قبولی دارند.

تاچ ال سی دی TFT، درجه 2 و درجه 3، تقلبی و فیک:

این تاچ ال سی دی ها ارزش خریداری و نصب را ندارند. نه کیفیت خوبی دارند و نه دوام! بهیچ عنوان برای کاهش ناچیز هزینه، این تاچ ال سی دی ها را تهیه نکنید که در صورت نصب موجب آسیب به قطعات دیگر گوشی می شود و در مدت زمان کوتاهی مجددا نیاز به تعویض تاچ ال سی دی پیدا می کنید. بنابراین برای اطمینان از نصب تاچ ال سی دی اصلی و مناسب، حتما به نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ همراه ایرانیان یا سایر مراکز معتبر تعمیرات موبایل مراجعه فرمائید.
 

 قیمت تاچ ال سی دی گوشی گلکسی S20fe سامسونگ

همانطور که پیش تر توضیح دادیم و انواع تاچ ال سی دی گوشی گلکسی S20fe موجود در بازار را معرفی و مقایسه کردیم، مشخص است که قیمت تاچ ال سی دی S20fe به کیفیت و نوع آن و اصل و اورجینال بودن تاچ ال سی دی s20fe بستگی دارد. همچنین عواملی مانند گارانتی تاچ ال سی دی نیز در قیمت تاچ ال سی دی گلکسی S20fe موثر است.

 

قیمت و هزینه تعویض تاچ ال سی دی گوشی گلکسی s20fe سامسونگ:

مبلغ هزینه تعویض تاچ ال سی دی شامل هزینه ی خرید تاچ ال سی دی هزینه و اجرت تعویض تاچ ال سی دی S20fe است. در همراه ایرانیان نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ کلیه اجرت ها مطابق نرخ مصوب اتحادیه تعیین شده اند. قیمت تاچ ال سی دی نیز بسته به نوع و کیفیت تاچ ال سی دی متفاوت است و با توجه به اینکه مشتری چه نوع تاچ ال سی دی انتخاب کند متفاوت خواهد بود. انواع تاچ ال سی دی گوشی گلکسی s20fe را پیشتر معرفی و مورد بررسی قرار دادیم.

علائم خرابی تاچ ال سی دی گوشی S20fe سامسونگ:

هر گونه اشکال در نمایش تصویر اعم از:

 پر پر زدن برفکی یا شطرنجی شدن تصویر

افتادن خط رنگی یا سفید افقی یا عمودی روی تصویر

افتادن دانه های رنگی روی صفحه نمایش

پخش شدن رنگ روی صفحه نمایش

کار نکردن کل تاچ یا کار نکردن تاچ گوشی در برخی نقاط (ابتدا لازم است بررسی شود شاید مشکل نرم افزاری باشد و با فلش کردن گوشی، مشکل تاچ گوشی برطرف شود.)

 

مشخصات تاچ ال سی دی گلکسی S20fe سامسونگ:

اندازه صفحه نمایش: 6.5 اینچ

نوع صفحه نمایش: سوپر آمولد Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل): 2400 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه: 407 پیکسل بر اینچ

مدت زمان تعویض: 40 دقیقه

 

تاچ ال سی دی گوشی گلکسی S20fe سامسونگ Samsung Galaxy S20fe:

سامسونگ برای گوشی میان ‌رده‌ی خود یعنی Samsung galaxy S20fe کوتاهی نکرده و برای این گوشی نمایشگرSuper AMOLED سوپر آمولد با 16 میلیون رنگ با توانایی پشتیبانی از HDR10 بکار برده است. تکنولوژی بکار رفته در نمایشگرهای سوپر آمولد، باعث شده این نمایشگرها رنگ مشکی را عمیق تر و واقعی تر نمایش دهند و همین باعث افزایش شفافیت و جلوی تصاویر در نمایشگر گوشی گلکسی S20fe شده است. این نمایشگر با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل دارای پراکندگی پیکسلی 405 پیکسل در هر اینچ است. نرخ نوسازی و رفرش صفحه نمایش 120 هرتزی و مجهز شدن این نمایشگر به پوشش محافظتی گوریلا گلس 3، باعث مقاومت نسبی این تاچ ال سی دی در برابر ضربه و خش و خط شده است.

جهت تعویض تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی  SAMSUNG Galaxy S20EF 5G 

و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

تلفن:  88894775 

شماره پشتیبانی : 88895135  

آدرس: میدان فاطمی (جهاد)، بعد از ایستگاه مترو میدان جهاد، کوچه بهرام مصیری، پلاک ۳۰، واحد ۶

ارسال نظر
verification
مشاوره رایگان واتسآپکانال تلگرام همراه ایرانیانبا ما تماس بگیرید