نمایندگی تخصصی تعمیرات موبایل با گارانتی تعمیرات   021-88894775   درخواست آنلاین تعمیرات موبایل

نمایندگی تعمیرات گلکسی واچ و ساعت هوشمند سامسونگ و تعمیر انواع اسمارت واچ

نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ SAMSUNG در تهران

به همراه گارانتی پس از تعمیرات

دارنده گواهینامه تخصصی از TUV اروپا (ایتالیا)

اولین دریافت کنندگان گواهینامه ایزو 9001 - 2008 از اتحادیه اروپا در ایران

 

درخواست مشاوره رایگان تعویض
تاچ ال سی دی گوشی A52 سامسونگ

تعویض تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی A52 مدل SAMSUNG Galaxy A52  SM_A525

تعویض تاچ ال سی دی گوشی A52 سامسونگ در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ به همراه گارانتی تعمیرات:

آیا ال سی دی گوشی A52 سامسونگ قابل تعمیر است؟

چنانچه پس از وارد شدن ضربه به گوشیa52، تصویر گوشی با مشکلاتی نظیر پرش تصویر، سوسو زدن تصویر و یا رفتن تصویر و ... روبرو شود ولی تاچ ال سی دی نشکسته باشد، می توان تنها با تعویض فلت ال سی دی A52 ال سی دی را تعمیر نمود.

تعویض گوریلا گلس، شیشه روی ال سی دی یا همان گلس فنی گوشی A52 سامسونگ:

تعویض گلس فنی دستگاه یا همان پوشش محافظتی کورنینک گوریلا گلس که شرکت سامسونگ روی ال سی دی گوشی A52 قرار داده است نیاز به تجهیزات مخصوص و تیم مجرب و متخصص دارد که در صورت نبود دستگاه مخصوص تعویض گلس فنی، به ناچار کل تاچ ال سی دی دستگاه را باید تعویض نمائید که بهیچ وجه مقرون به صرفه نیست. خوشبختانه امکانات و تجهیزات کامل و دقیق تعویض گلس گوشی A52 در مرکز تعمیرات موبایل همراه ایرانیان موجود است و این مجموعه به عنوان نمایندگی تعمیرات SAMSUNG با داشتن متخصصانی کاربلد و حرفه ای خدمات تعویض گلس ال سی دی  A52 را ارائه می دهند. همچنین کلیه خدمات و تعمیرات در مجموعه همراه ایرانیان با گارانتی تعمیرات ارائه می شوند که این امر به جهت تضمین کیفیت خدمات و تضمین اصالت و اورجینال بودن قطعات مورد استفاده در این مرکز انجام می شود.

لازم به ذکر است گوریلا گلس یا گلس فنی را تنها زمانی می توانید تعویض نمائید که تاچ گوشی عملکردی صحیح داشته باشد نسبت به لمس شدن و بدون تاخیر عمل کند و ال سی دی گوشی نیز تصویری صحیح نمایش دهد.

همچنین سرعت عمل در تعویض شیشه ال سی دی یا همان گلس فنی اهمیت بالایی دارد چرا که تاخیر شما در تعویض گلس ممکن است به وارد شدن آسیب به تاچ و ال سی دی و سایر قسمت های گوشی منجر شود.

 

مزایای تعمیر و تعویض تاج ال سی دی A52 سامسونگ در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ همراه ایرانیان

با تعویض تاچ ال سی دی a52 سامسونگ در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ، از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • می توانید از نصب تاچ ال سی دی اورجینال و شرکتی سرویس پک سامسونگ روی گوشی A52 خود اطمینان داشته باشید.
  • خدمات را با قیمتی مناسب دریافت می نمائید.
  • کلیه خدمات تعمیرات گوشی و ... در این مرکز با گارانتی پس از تعمیرات، تضمین کیفیت و اصالت قطعات ارائه می شوند.

با توجه به کادر مجرب و سابقه طولانی شرکت در زمینه تعمیرات موبایل، با آسودگی خیال تعمیرات گوشی موبایل خود را به مجموعه همراه ایرانیان سپرده و با اطمینان از اصالت قطعات، از کیفیت بالای خدمات بهره مند شوید

 

تاچ ال سی دی اورجینال سرویس پک یا ال سی دی چینی فیک و کپی:

اگر برای اطلاع از قیمت تاچ ال سی دی گوشی A52 سامسونگ تلاشی کرده باشید به سادگی متوجه می شوید در بازار کیفیت ها و قیمت های مختلفی برای ال سی دی گوشی A52 وجود دارد که اغلب چینی و بی کیفیت هستند و طول عمر کوتاه مدتی دارند و استفاده از آن ها مقرون به صرفه نیست چرا که علاوه بر احتمال خرابی مجدد ال سی دی در کوتاه مدت، بهیچ وجه کیفیت لازم را برای نمایش مناسب تصاویر نداشته و حتی ممکن است استفاده از آن ها موجب آسیب به قسمت های دیگر گوشی A52 شود به عنوان مثال جریان کشی از باتری و اسیب به برد گوشی و سایر قطعات.

حال پرسش اینجاست که چه ال سی دی مناسب گوشی A52 است؟ دقیقا ال سی دی هایی که خود شرکت سامسونگ برای گوشی A52 تولید می کند که تفاوتی با ال سی دی اولیه دستگاه ندارد و دقیقا همان کیفیت، کارایی ها و مداوم را دارد. این ال سی دی ها تحت عنوان ال سی دی سرویس پک سامسونگ از دبی تهیه می شوند. با توجه به اهمیت استفاده از ال سی دی اورجینال سرویس پک برای گوشی  a52، در صورت مشاهده قیمت بسیار پایین تر از رنج معمول برای تعویض ال سی دی A52 باید به فیک و کپی بودن ال سی دی مورد استفاده شک کنید.

قیمت ال سی دی سرویس پک سامسونگ برای گوشی  A52

قیمت ال سی دی سرویس پک سامسونگ توسط خود شرکت SAMSUNG تعیین می شود اما هزینه ترانزیت و تهیه ال سی دی سرویس پک و اورجینال از دبی نیز در قیمت نهایی محصول تعیین کننده است.

 

علت و میزان آسیب به تاچ ال سی دی گوشی A52 سامسونگ:

شدت و میزان آسیب در تعیین قیمت نهایی تعویض تاچ ال سی دی گوشی A52 سامسونگ اهمیت بالایی دارد. به طور مثال اگر فقط سطح رویی و خارجی ترین لایه روی ال سی دی شکسته باشد اما تاچ و ال سی دی گوشی سالم باشد، می توان تنها گلس فنی و پوشش محافظتی که خود شرکت سامسونگ روی ال سی دی قرار داده است را تعویض نمود بدون اینکه تاچ و ال سی دی گوشی A52 را تعویض نمائیم و یا اگر در اثر ضربه تصویر گوشی رفته باشد اما تاچ ال سی دی سالم باشد و فقط کابل فلت جدا شده باشد، نیازی به هزینه اضافی برای تعویض تاچ ال سی دی گوشی A52 نخواهد بود و ... بنابراین شدت و نوع آسیب امری تعیین کننده است و باید کارشناس متخصص حتما گوشی را بررسی نماید تا نوع و علت آسیب به دستگاه مشخص شود.

 

مشخصات نمایشگر گوشی A52 سامسونگ:

نمایشگر گوشی A52 از نوع سوپر آمولد Super AMOLED, 90Hz بوده که با کنتراست بالا، شفافیت، قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ درخشنده و زنده را دارد. همچنین ال سی دی این گوشی با داشتن ابعاد 6.5 اینچ و نسبت صفحه نمایش به بدنه 84.1% جزو نمایشگرهای با حاشیه کم به شمار می رود.

گوشی A52 سامسونگ به لحاظ سایز صفحه نمایش و ابعاد، جزو گوشی های پلاس سایز محسوب می شود. ال سی دی این گوشی دارای رزولوشن 1080 x 2400 و تراکم پیکسلی 407ppi   است بدین معنی که در هر اینچ از نمایشگر 407 پیکسل وجود دارد که این مسئله باعث وضوح هرچه بیشتر در نمایش تصویر شده است.

 

مشخصات نمایشگر A52 سامسونگ

نوع نمایشگر

 سوپر آمولد Super AMOLED, 90Hz, 800 nits

ابعاد نمایشگر

6.5 اینچ 101.0 cm2

رزولوشن تصویر

1080 x 2400 pixels

تراکم پیکسلی

407 ppi

پوشش محافظتی

 کورنینگ گوریلا گلس 5 Corning Gorilla Glass

 

همچنین شرکت سامسونگ در تنظیمات گوشی A52، امکان تغییر رزولوشن را به منظور بهبود مصرف باتری گوشی فراهم کرده است.

حداکثر میزان روشنایی ال سی 800 ،a52 دی نیت است که موجب می شود در محیط های باز و زیر تابش مستقیم نور خورشید شما به راحتی قادر به کار با گوشی A52 باشید.

شرکت سامسونگ برای محافظت از صفحه نمایش و ال سی دی گوشی A52 از پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس 5 Corning  Gorilla Glass 5 استفاده کرده است که طبق آزمایشات انجام شده و آمارها در 80 % مواقع می تواند از ال سی دی و صفحه نمایش گوشی  A52 در برابر سقوط از ارتفاع 1.2 متری محافظت کند.

جهت تعویض تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی A52 

و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

تلفن:  88894775 

شماره پشتیبانی : 88895135  

ارسال نظر
verification
مشاوره رایگان واتسآپکانال تلگرام همراه ایرانیانبا ما تماس بگیرید