نمایندگی تخصصی تعمیرات موبایل با گارانتی تعمیرات   021-88894775   درخواست آنلاین تعمیرات موبایل

نمایندگی تعمیرات گلکسی واچ و ساعت هوشمند سامسونگ و تعمیر انواع اسمارت واچ

نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ SAMSUNG در تهران

به همراه گارانتی پس از تعمیرات

دارنده گواهینامه تخصصی از TUV اروپا (ایتالیا)

اولین دریافت کنندگان گواهینامه ایزو 9001 - 2008 از اتحادیه اروپا در ایران

 

درخواست مشاوره رایگان
تعویض تاچ ال سی دی
S21 Ultra سامسونگ

خرید، تعمیر  و تعویض تاچ ال سی دی گوشی گلکسی S21 ultra سامسونگ

تعویض تاچ ال سی دی گوشی SAMSUNG Galaxy S21 ULTRA در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی تعمیرات

مشخصات تاچ ال سی دی سامسونگ گلکسی S21 ultra

برند تاچ ال سی دی:  سامسونگ Samsung

نوع نمایشگر:  داینامیک آمولد

ابعاد: 6.8 اینچ (~89.8% نسبت نمایشگر به بدنه)

رزولوشن:  1440 در 3200 پیکسل، 20:9 (~515 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

محافظ : کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس

سایز: 6.8 اینچ

کیفیت: اورجینال شرکتی سامسونگ یا سرویس پک

فناوری صفحه نمایش: ال‌ای‌دی داینامیک آمولد سامسونگ

رنگ‌بندی: مشکی, نقره‌ای, قهوه ای, آبی, تیتانیوم

نمایشگر اس 21 اولترا  Dynamic AMOLED 2X است با رزولوشن 1440 در 3200 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز که از  HDR10 پشتیبانی می کند. تصاویر در نمایشگر این گوشی بسیار باکیفیت هستند و عمق رنگ مشکی این نمایشگر بدلیل طراحی خاص این نمایشگر، عالی است. روشنایی تصویر این نمایشگر از هم رده های خود 25 درصد ابیشتر است.

نکات مهمی که قبل از تعویض تاچ ال سی دی S21 ultra سامسونگ باید بدانید:

حتما از خرابی تاچ ال سی دی گوشی اطمینان حاصل کنید:

درصد بالایی از مراجعات تعویض تاچ ال سی دی s21 ultra سامسونگ به نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ همراه ایرانیان بدون نیاز به تعویض تاچ ال سی دی با انجام تعمیرات موبایل رفع شده اند. خیلی از مواقع پس از ضربه یا سقوط گوشی دچار اشکال در نمایش تصویر می شود یا صفحه نمایش سیاه می شود و ... اما این ایرادها به معنای الزام تعویض تاچ ال سی دی نیستند. خیلی از اوقات در اثر ضربه گوشی دچار پارگی یا جدا شدن کابل فلت می شود و یا تاچ ال سی دی از برد گوشی جدا می شود و ...  به همین دلیل باید در ابتدا گوشی بررسی شود و در صورتی که بتوان بدون تعویض تاچ ال سی دی آن را تعمیر کرد، اولویت با انجام تعمیرات موبایل است تا هم در هزینه ها صرفه جویی شود و هم تاچ ال سی دی فابریک گوشی حفظ شود.

اگر خرابی تاچ ال سی دی s21 ultra قابل تعمیر است، آن را تعویض نکنید:

قبل از اقدام برای تعویض تاچ ال سی دی حتما گوشی باید عیب یابی و بررسی شود و سلامت تاچ ال سی دی چک شود. اگر خرابی تصویر مربوط به ایراد در مدار لایت یا  اشکالی در مدار تصویر باشد و یا به دلایلی مثل عدم اتصال یا جدا شدن تاچ ال سی دی از برد گوشی یا پارگی کابل فلت و ... باشد، با تعمیر اشکال مربوطه می توان مشکل خرابی تصویر و صفحه نمایش گوشی را با قیمت و هزینه بسیار کمتر تعمیر نمود و همچنین تاچ ال سی دی اورجینال و فابریک سامسونگ را نیز حفظ نمود.

از تاچ ال سی دی سرویس پک و شرکتی سامسونگ استفاده کنید:

حتما از تاچ ال سی دی شرکتی و با کیفیت اصلی سامسونگ استفاده کنید. تاچ ال سی دی های تقلبی و درجه 2 و درجه 3 موجود در بازار دوام و عمر بسیار کوتاهی دارند و کیفیت خوبی ندارند و احتمال خرابی زودهنگام دارند. همچنین بارها مشاهده شده است افرادی که به مراکز نامعتبر مراجعه کرده اند و از تاچ ال سی دی تقلبی استفاده نموده اند در کوتاه مدت با ایرادها و خرابی های دیگری مواجه شده اند. تاچ ال سی دی های تقلبی به دلیل ساختار و طراحی نامناسب و ناسازگار، صدمات دیگری به گوشی وارد می کنند بنابراین در این امر دقت لازم را داشته باشید و به مراکزی مراجعه بفرمائید که تعمیرات موبایل خود را ضمانت و گارانتی می کنند.

به نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی تعمیرات مراجعه کنید:

برای اطمینان وآسودگی خاطر از کیفیت خدمات و تضمین عدم بازگشت مشکل و ایراد گوشی، حتما به مراکزی مراجعه بفرمائید که برای تعمیرات موبایل خود ضمانت می دهند. همراه ایرانیان به عنوان نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران کلیه تعمیرات موبایل خود را گارانتی می کند.

آیا تاچ ال سی دی خراب گلکسی s21 ultra سامسونگ قابل تعمیر است؟

بله! خرابی تاچ ال سی دی یا شکستگی تاچ ال سی دی در موارد زیادی بدون تعویض تاچ ال سی دی قابل تعمیر هستند. اما چطور؟ تصور کنید گوشی شما به زمین می افتد و در اثر برخورد با زمین دیگر تصویر ندارد. حالا باید چه کرد؟ ممکن است به مراکز نامعتبر بروید و به شما بگویند باید تاچ ال سی دی گوشی تعویض شود. اما اگر به مراکز معتبر تعمیرات موبایل یا نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه کنید، ابتدا گوشی توسط کارشناس متخصص بررسی و عیب یابی می شود. معمولا تصویر نداشتن گوشی دلایل زیادی دارد که جدا شدن تاچ ال سی دی از برد گوشی، ایراد در مدار تصویر یا پارگی کابل تصویر و خرابی مدار تصویر و... خرابی خود تاچ ال سی دی می توانند دلایل احتمالی اشکال در نمایش تصویر باشند. اگر خرابی تصویر یا رفتن تصویر گوشی S21 ultra به دلایلی غیر از خرابی تاچ ال سی دی باشد، براحتی قابل تعمیر است.

 

آیا تاچ ال سی دی شکسته گلکسی S21 ultra قابل تعمیر است؟

در برخی موارد بله! بسته به نحوه سقوط یا برخورد گوشی، اگر فقط خارجی ترین سطح تاچ ال سی دی که به آن گلس فنی یا گوریلا گلس می گویند (گوریلا گلس خارجی ترین سطح ال سی دی است. یک نوع پوشش مقاوم است که در کارخانه در مراحل تولید روی ال سی دی پرس می شود و با گلسی که توسط افراد خریداری و نصب می شود متفاوت است.)، شکسته باشد و لایه های زیرین سالم باقی مانده باشند، می توان با تجهیزات و دستگاه های مخصوص تعویض گلس، گلس شکسته s21 ultra را جدا نمود و گلس سالم روی آن پرس کرد. لازم است بدانید بدلیل گران بودن دستگاه های تعویض گلس، خیلی از مراکز تعمیرات موبایل تعویض گلس فنی را انجام نمی دهند و یا دیده شده است مراکز نامعتبر توصیه به تعویض کل تاچ ال سی دی کرده اند. خوشبختانه خدمات تعویض گلس فنی s21 ultra سامسونگ در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ همراه ایرانیان ارائه می شود و می توانید بدون تعویض تاچ ال سی دی با هزینه ی بسیار کمتری تاچ ال سی دی شکسته را تعمیر نمود.

نشانه‌های رایج خرابی ال سی دی گوشی:

از علائم و نشانه های خرابی تاچ ال سی دی گوشی به مواردی اشاره خواهیم داشت. اما در نظر داشته باشید که نظر قطعی در مورد خرابی تاچ ال سی دی گوشی توسط متخصص و پس از بررسی گوشی داده می شود. چرا که موارد زیادی مشاهده شده است که برای تعویض تاچ ال سی دی به نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ همراه ایرانیان مراجعه کرده و پس از بررسی مشخص شده است اشکال از قطعی کابل یا ایراد در مدار تصویر و ... بوده است و مشکل تصویر بدون نیاز به تعویض تاچ ال سی دی گلکسی S21 ultra برطرف شده است و گوشی تعمیر شده است.

سیاه شدن صفحه نمایش گوشی:

سیاه شدن صفحه نمایش گلکسی S21 ultra سامسونگ از نشانه های خرابی تاچ ال سی دی این گوشی است اما همیشه این نوع خرابی نیاز به تعویض تاچ ال سی دی گوشی نخواهد داشت. سیاه شدن تصویر در اکثر موارد قابل تعمیر هستند و نیاز به تعویض تاچ ال سی دی ندارند مگر در شرایطی که آسیب جدی و غیر قابل ترمیمی به تاچ ال سی دی وارد شده باشد.

از کار افتادن تاچ گوشی:

خرابی تاچ گوشی گلکسی S21 ultra سامسونگ در صورتی که مشکل نرم افزاری نباشد و با فلش کردن یا ریست فکتوری نیز از کار افتادگی یا خرابی تاچ گوشی برطرف نشود، نیاز به تعمیر یا تعویض تاچ ال سی دی خواهد داشت.

روشن نشدن نمایشگر:

این مشکبل می تواند به دلیل اشکال در مدار لایت یا نور و مدار تصویر، عدم اتصال تاچ ال سی دی به برد گوشی، یا خرابی تاچ ال سی دی گوشی باشد که نیاز به بررسی دارد.

پر پر زدن و پرش تصویر

سیاه شدن صفحه نمایش:

خرابی آی سی تصویر، خرابی مدار نور، خرابی مدار تصویر گوشی و یا خرابی تاچ ال سی دی می تواند باعث سیاه شدن صفحه نمایش  گوشی S21 ultra سامسونگ شود. اگر سیاه شدن تصویر به دلایلی غیر از خرابی تاچ ال سی دی باشد، می توان آن را بدون تعویض تاچ ال سی دی تعمیر کرد. بنابراین بسیار اهمیت دارد که قبل از اقدام برای تعویض تاچ ال سی دی، حتما ابتدا گوشی توسط کارشناس حرفه ای و متخصص بررسی شود. در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ همراه ایرانیان قبل از تعویض تاچ ال سی دی، ابتدا گوشی عیب یابی و بررسی می شود و چنانچه قابل تعمیر باشد، تعمیر بجای تعویض اولویت بالایی دارد.

افتادن خط رنگی یا سفید صفحه تصویر:

اگر روی صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی S21 ultra خط افتاده نگران نباشید در بیشتر مواقع این مشکل با تعویض فلت برطرف می شوند.

و..

 

هزینه و قیمت تعویض تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی S21 ultra Samsung Galaxy:

هزینه تعویض تاچ ال سی دی گوشی S21 ultra به قیمت و کیفیت تاچ ال سی دی گلکسی S21 ultra بستگی دارد. در بازار چندین سطح و کیفیت تاچ ال سی دی برای گلکسی S21 ultra وجود دارد که قیمت متفاوتی دارند. در مورد هر کدام از انواع تاچ ال سی دی توضیحاتی ارائه می دهیم تا در انتخاب کیفیت تاچ ال سی دی راهنمای شما باشد:

تاچ ال سی دی شرکتی یا سرویس پک سامسونگ:

این نوع تاچ ال سی دی اصلی  و اورجینال شرکت سامسونگ است و کیفیتی دقیقا مانند تاچ ال سی دی اولیه گوشی S21 ultra دارد. این نوع تاچ ال سی دی بالاترین قیمت و بهترین کیفیت و دوام را دارد. اگر کیفیت و دوام برایتان اهمیت بالایی دارد، تاچ ال سی دی سرویس پک یا شرکتی سامسونگ بهترین گزینه برای شماست.

تاچ ال سی دی چنج گلس یا چنج فلت:

این نوع تاچ ال سی دی ها معمولا تاچ ال سی دی های دسته دوم هستند. این دسته همان تاچ ال سی دی های اصلی و سرویس پک هستند که بدلیل خرابی یا شکستگی، گلس شان تعویض شده است یا کابل فلت شان تعمیر یا تعویض شده است. گاهی نیز دسته دوم نیستند و هنگام جابجایی یا تحویل بار و ... دچار صدمه شده اند و تعمیر شده اند. این دسته برای افرادی مناسب است که حتما تاچ ال سی دی اصلی سامسونگ را می خواهند اما با قیمت پایین تر!

تاچ ال سی دی درجه یک چینی، سوپر کپی یا های کپی:

تاچ ال سی دی های سوپر کپی S21 ultra سامسونگ، در واقع تاچ ال سی دی های چینی هستند که دارای کیفیت قابل قبولی هستند و قیمت ارزان تری دارند. این دسته تاچ ال سی دی ها اورجینال و اصلی سامسونگ نیستند و کیفیت و نمایش تصویر  این تاچ ال سی دی ها از تاچ ال سی دی شرکتی سامسونگ کمی پایین تر است اما قیمت شان ارزان تر از تاچ ال سی دی سرویس پک S21 ultra است. تاچ ال سی دی های کپی S21 ultra برای کسانی که تاچ ال سی دی ارزان تر با کیفیتی قابل قبول می خواهند مناسب است.

تاچ ال سی دی درجه 2 و درجه 3 یا تقلبی و فیک:

این دسته تاچ ال سی دی ها بهیچ عنوان توصیه نمی شوند. نه کیفیت مناسبی ندارد و نه دوام! طول عمر کوتاه مدت این تاچ ال سی دی ها موجب خواهد شد در مدت کوتاهی مجددا ناچار به تعویض تاچ ال سی دی S21 ultra شوید و در این مدت نیز صفحه نمایشی کم نور با افت مداوم کیفیت تصویر و کاهش روشنایی صفحه نمایش روبرو شوید. این تاچ ال سی دی ها باعث صدمه به گوشی نیز می شوند. در اکثر موارد گوشی هایی که در مراکز نامعتبر تاچ ال سی دی تقلبی روی آن ها نصب شده است، شدیدا داغ می کنند و دچار خرابی قطعات دیگر می شوند.

در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ تاچ ال سی دی اورجینال شرکتی  s21 ultra موجود است ولی اگر مشتری خواهان نصب تاچ ال سی دی درجه یک چینی باشد نیز امکان نصب این نوع تاچ ال سی دی نیز به انتخاب مشتری فراهم است. بنابراین بسته به انتخاب مشتری قیمت تاچ ال سی دی متفاوت است.

مورد دیگری که در مبلغ نهایی قیمت و هزینه تعویض تاچ ال سی دی گوشی S21 ultra اهمیت دارد، اجرت تعویض تاچ ال سی دی است که مطابق نرخنامه مصوب اتحادیه تعیین می شود.

 

مزایای تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی گلکسی S21 ultra  سامسونگ در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ همراه ایرانیان:

  • قطعات اورجینال و اصلی سامسونگ:

همراه ایرانیان به عنوان نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ دسترسی به قطعات اصلی و شرکتی سامسونگ دارد و تعمیرات موبایل را با ضمانت اصالت قطعات ارائه می دهد و می توانید از اصل بودن تاچ ال سی دی و سایر قطعات اطمینان داشته باشید.

  • گارانتی تعمیرات موبایل:

برای اطمینان خاطر شما عزیزان این مرکز تمامی تعمیرات موبایل خود را تضمین می کند و تا مدت زمان مشخصی تعمیرات موبایل خود را گارانتی می کند.

  • هزینه و قیمت ارزان تعمیرات موبایل:

هزینه ها و اجرت تعمیرات موبایل در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ همراه ایرانیان منطبق بر نرخ نامه مصوب اتحادیه است.

  • تعمیرات در اسرع وقت

  • درصد بالای رضایت مندی ها نشان دهنده ی کیفیت بالای خدمات ماست.

  • تیم متخصص و حرفه ای با سابقه درخشان

  • ابزار بروز و حرفه ای

تعویض تاچ ال سی دی گوشی S21 ultra سامسونگ چقدر زمان می برد؟

حدود 40 دقیقه

 

آیا پس از تعویض تاچ ال سی دی گوشی S21 ultra همانند روز اول می شود؟

در صورتی که از تاچ ال سی دی شرکتی و اصلی سامسونگ استفاده شود و حتما تعویض تاچ ال سی دی در مرکز معتبر تعمیرات موبایل یا نمایندگی تعمیرات موبایل و بدست متخصص حرفه ای انجام شود، گوشی S21 ultra شما پس از تعویض تاچ ال سی دی، دقیقا مانند روز اول خواهد بود.

 

دلایل خرابی و شکستگی تاچ ال سی دی گوشی S21 ultra سامسونگ:

خرابی ال سی دی موبایل عمدتا به دلیل یکی از موارد زیر اتفاق می‌افتد:

ضربه، سقوط :

یکی از شایع ترین دلایل خرابی و شکستن تاچ ال سی دی گوشی S21 ultra ، ضربه خوردن گوشی یا سقوط و افتادن گوشی است. در موارد زیادی ال سی دی S21 ultra از ناحیه ای که ضربه خورده است، سیاه می شود و تدریجا سیاهی صفحه نمایش بیشتر می شود.
گاهی نیز تاچ ال سی دی و صفحه نمایش S21 ultra دچار شکستگی نمی شود اما پس از ضربه، تصویر می رود. این موارد حتما نیاز به بررسی توسط متخصص دارد. چرا که ممکن است ضربه باعث پارگی کابل یا جدا شدن کابل رابط تصویر شده باشد. این موارد بدون نیاز به تعویض تاچ ال سی دی، براحتی قابل تعمیر هستند.

فشار:

وارد شدن فشار به صفحه نمایش و تاچ ال سی دی گوشی می تواند باعث خرابی یا شکستگی تاچ ال سی دی شود. قرار گرفتن گوشی زیر جسم سنگین یا قرار گرفتن گوشی لابلای کتاب های حجیم داخل کیف و...

نفوذ رطوبت و مایعات:

یکی دیگر از دلایل خرابی تاچ ال سی دی، ورود رطوبت، آبخوردگی گوشی و ضدعفونی زیاد گوشی با الکل است.

باد کردن باتری گوشی:

گاهی خرابی باتری گلکسی S21 ultra باعث باد کردن باتری می شود. تورم باتری باعث فشار به قطعات داخلی باتری و حتی ایجاد انحنا روی سطح پشتی گوشی می شود. تاخیر در تعویض باتری خراب گوشی و تشدید فشار وارده می تواند باعث شکستگی یا خرابی تاچ ال سی دی گوشی S21 ultra شود.

 

تعویض تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی S21 Ultra:

تعویض تاچ ال سی دی گوشی یکی از حساس ترین و پیچیده ترین فرایند تعمیرات موبایل است و دقت و مهارت نیاز دارد و در صورت اشتباه منجر به وارد شدن آسیب به قطعات دیگر گوشی خواهد شد. بنابراین توصیه ما به عنوان نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ به شما انتخاب و مراجعه به مراکز معتبر تعمیرات موبایل یا نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ است و حتما مراکزی که تعمیرات خود را گارانتی می کنند در اولویت قرار دهید. تا از کیفیت تعمیرات موبایل و عدم بازگشت مجدد مشکل اطمینان داشته باشید. نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ همراه ایرانیان تمامی تعمیرات موبایل و... را با ضمانت و گارانتی ارائه می دهد و تمامی قطعات مورد استفاده اورجینال و با کیفیت اصلی سامسونگ و دارای ضمانت اصالت هستند.

جهت تعویض تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی SAMSUNG Galaxy S21 ULTRA

و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

تلفن:  88894775 

شماره پشتیبانی : 88895135  

آدرس: میدان فاطمی (جهاد)، بعد از ایستگاه مترو میدان جهاد، کوچه بهرام مصیری، پلاک ۳۰، واحد ۶

ارسال نظر
verification
مشاوره رایگان واتسآپکانال تلگرام همراه ایرانیانبا ما تماس بگیرید