نمایندگی تخصصی تعمیرات موبایل با گارانتی تعمیرات   021-88894775   درخواست آنلاین تعمیرات موبایل

نمایندگی تعمیرات گلکسی واچ و ساعت هوشمند سامسونگ و تعمیر انواع اسمارت واچ

مرکز تخصصی تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی هواوی Huawei، تعویض تاچ ال سی دی تبلت هواوی، تعویض تاچ ال سی دی ساعت هواوی و واچ هواوی Huawei 

مرکز تخصصی تعمیرات هواوی Huawei

به همراه گارانتی پس از تعمیرات

دارنده گواهینامه تخصصی از TUV اروپا (ایتالیا)

اولین دریافت کنندگان گواهینامه ایزو 9001 - 2008 از اتحادیه اروپا در ایران

درخواست مشاوره رایگان تعویض تاچ ال سی دی هواوی

تعویض تاچ ال سی دی هواوی با گارانتی تعمیرات

تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی هواوی Huawei

 

گوشی های هواوی از سال 1390در بازار ایران عرضه شدند و فروش نسبت بالایی داشتند. یکی از خدمات ما در مرکز تخصصی تعمیرات موبایل و تعمیرات تخصصی هواوی Huawei همراه ایرانیان، تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی گوشی هواوی، تعویض تاچ ال سی دی تبلت هواوی و تعویض تاچ ال سی دی ساعت هواوی است. که این خدمات توسط متخصصان حرفه ای مرکز تعمیرات همراه ایرانیان با استفاده از بروز ترین تجهیزات انجام می شود. ضمن اینکه تمامی قطعات مورد استفاده در مرکز تعمیرات هواوی همراه ایرانیان از جمله تاچ ال سی دی هواوی Huawei اصل و اورجینال بوده و دارای کیفیت تضمین شده هستند. علاوه بر این برای تضمین کیفیت قطعات استفاده شده در این مرکز و تضمین کیفیت کار، گارانتی پس از تعمیرات هواوی HUAWEI نیز به شما عزیزان ارائه می گردد.

شما عزیزان می توانید جهت تعویض تاچ ال سی دی هواوی Huawei به صورت حضوری به ما مراجعه نمائید و یا با ما تماس بگیرید.

بخش های مختلف صفحه نمایش گوشی هواوی:

صفحه نمایش گوشی های هواوی یا تبلت های این برند چینی از تعدادی لایه جداگانه ساخته شده است. خارجی ترین لایه گوشی، گلس می باشد. لایه بعدی تاچ، و بعد از آن ال سی دی گوشی و در نهایت فریم ال سی دی هواوی قرار دارند. در بعضی از مدل های هواوی لایه های تاچ و ال سی دی به هم چسبیده اند. اما مدل های دیگر تاچ ال سی دی گوشی هواوی دو بخش جداگانه بوده که در صورت خرابی تاچ یا ال سی دی، هر کدام را می توان تعویض نمود. اما در مدل هایی از گوشی هواوی که تاچ و ال سی دی بهم متصل اند، در صورت خرابی باید کل قطعات را تعویض کرد.

تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی هواوی

گلس ال سی دی هواوی

گلس ال سی دی گوشی هواوی یک شیشه‌ی محافظت کننده است که توسط شرکت روی صفحه نمایش گوشی و تبلت های سامسونگ به منظور محافظت از تاچ و ال سی دی گوشی پرس می‌شود. اگر فقط گلس موبایل شکسته باشد و تاچ ال سی دی گوشی سالم باشد می توان فقط گلس را تعویض کرد. تعویض گلس گوشی هواوی با استفاده از جدیدترین تجهیزات در مرکز تعمیرات موبایل همراه ایرانیان انجام می شود.

تاچ گوشی هواوی

تاچ صفحه چیست؟ در واقع همان صفحه لمسی گوشی و تبلت است که روی ال سی دی و زیر گلس گوشی قرار گرفته و نسبت به لمس و فشار حساس است و مشخصات دقیق محل لمس صفحه گوشی را دریافت می نماید. در صورتی که صفحه گوشی هواوی شما مشکلی ندارد و تصویر دارد ولی نسبت به لمس صفحه نمایش و یا بخشی از صفحه نمایش واکنش نشان نمی دهد و تاچ یا بخشی از تاچ گوشی کار نمی کند، در این صورت تاچ یا فلت گوشی هواوی خراب است و ال سی دی گوشی بدون ایراد می باشد.

ال سی دی گوشی هواوی

عملکرد نمایش تصویر مربوط به قسمت ال سی دی گوشی می باشد و هر گونه اشکال در نمایش تصویر از جمله سیاه شدن صفحه نمایش گوشی، خط افتادن روی صفحه نمایش گوشی، پخش شدن جوهر ال سی دی، سو سو زدن تصویر گوشی و ... مربوط به ال سی دی گوشی هواوی می باشد که در این صورت باید ال سی دی گوشی تعویض یا تعمیر یا گردد.

فریم ال سی دی گوشی هواوی

فریم ال سی دی گوشی در اثر فشار و یا ضربه ممکن است دچار شکستگی، کج شدن و یا رنگ رفتگی شود و در این مواقع نیاز است فریم ال سی دی گوشی را تعویض کرد.

تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی هواوی

علائم آسیب دیدگی ال سی دی گوشی هواوی

  • سیاه شدن صفحه نمایش گوشی هواوی
  • سوسو زدن تصویر گوشی هواوی
  • سیاه شدن بخشی از صفحه نمایش هواوی
  • افتادن خط روی صفحه نمایش و ال سی دی گوشی هواوی
  • پیکسل سوختگی صفحه نمایش یا ال سی دی گوشی هواوی
  • پخش شدن رنگ در صفحه نمایش یا ال سی دی گوشی هواوی
  • تار شدن صفحه نمایش یا ال سی دی گوشی هواوی
  • ترک خوردن صفحه نمایش یا ال سی دی گوشی هواوی
  • کم نور شدن صفحه نمایش یا ال سی دی گوشی هواوی

قیمت و هزینه تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی گوشی هواوی

هزینه ی تعویض تاچ ال سی دی گوشی هوای بستگی به مدل دستگاه و نوع آسیب متفاوت می باشد، چون گوشی ها دارای کیفیت های مختلف با توجه به مدل دستگاه هستند. برای اطلاع از هزینه دقیق تعویض یا تعمیر تاچ ال سی دی گوشی های هواوی با ما تماس بگیرید.

 

جهت  تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی هواوی، تاچ ال سی دی گوشی هواوی، تعویض تاچ ال سی دی تبلت هواوی و تعویض تاچ ال سی دی ساعت هواوی Huawei  

و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

تلفن:  88894775 

شماره پشتیبانی : 88895135  

3.3/5 (15 رای)
ارسال نظر
verification
مشاوره رایگان واتسآپکانال تلگرام همراه ایرانیانبا ما تماس بگیرید