نمایندگی تخصصی تعمیرات موبایل با گارانتی تعمیرات   021-88894775   درخواست آنلاین تعمیرات موبایل

نمایندگی تعمیرات گلکسی واچ و ساعت هوشمند سامسونگ و تعمیر انواع اسمارت واچ

همراه ایرانیان نمایندگی فعال تعمیرات اپل سامسونگ شیائومی و هواوی در تهران

مرکز تخصصی تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی گوشی ساعت هوشمند و اپل واچ تعویض ال سی دی لپ تاپ و مک بوک

دارنده گواهینامه تخصصی از TUV اروپا (ایتالیا)

اولین دریافت کنندگان گواهینامه ایزو 9001 - 2008 از اتحادیه اروپا در ایران

 

درخواست مشاوره رایگان
تعویض تاچ ال سی دی

تعویض تاچ ال سی دی گوشی،تبلت  و ساعت هوشمند

آیا ال سی دی قابل تعمیر است؟

 

در پاسخ به این سوال باید گفت این بستگی به شدت ضربه و نوع آسیب وارد شده به دستگاه دارد. به عنوان مثال گاهی سیاه شدن صفحه و نداشتن تصویر گوشی بدلیل جدا شدن کابل فلت تصویر در اثر ضربه  اتفاق می افتد که با جا زدن کابل و یا در صورت نیاز تعویض یا ترمیم کابل بدون نیاز به تعویض تاچ ال سی دی، دستگاه تعمیر می شود و یا گاهی فشار یا ضربه وارد آمده به صفحه گوشی به گونه ایست که تنها لایه ی شیشه ای چسبیده به ال سی دی که به آن اصطلاحا گلس فنی دستگاه گفته می شود، می شکند. لازم به ذکر است این گلس فنی با گلسی که توسط افراد روی گوشی چسبانده می شود تفاوت دارد. گوریلا گلس یا گلس فنی لایه ای با مقاومت بالا است که در کارخانه و در مراحل گوشی، روی تاچ ال سی دی قرار می گیرد. حال گاها اتفاق می افتد که عزیزان شکستگی را به صورت ظاهری روی دستگاه می بینند و تصور می کنند تاچ ال سی دی دستگاه شکسته است و باید هزینه ی بالایی برای تعویض تاچ ال سی دی تقبل کنند در حالیکه اگر با بررسی مشکخص شود تاچ ال سی دی زیر گوریلا گلس شکسته، سالم است و آسیب ندیده است، با تجهیزات مخصوص تعویض گلس در مراکزی که مجهز به این ابزار باشند، می توان تنها گلس فنی را تعویض نمود با هزینه ای بسیار کمتر از تعویض تاچ ال سی دی. البته باید توجه داشت که این عمل تعویض گلس ال سی دی، فرایندی حساس و بسیار تخصصی است که نباید آن را بهافراد بدون تخصص یا مراکز نامعتبر سپرد.

تعویض تاچ و ال سی دی گوشی موبایل و آیفون

در صورت خرابی صفحه لمسی یا همان تاچ گوشی و یا در صورت خرابی صفحه نمایش گوشی که به دو صورت LCD یاLED  است، نیاز به تعویض قطعه خراب است. در گوشی ها و تبلت های جدید این دو قطعه، به صورت به هم چسبیده طراحی شده اند که در صورت خرابی یکی از آنها، هر دو باید تعویض شوند. این خرابی ها شامل عمل نکردن قسمتی از تاچ ال سی دی، کار نکردن کامل تاچ ال سی دی، خود تاچی، پر پر زدن تصویر ، نداشتن قسمتی از تصویر، سیاه شدن صفحه، افتادن خط افقی یا عمودی روی صفحه نمایش، تار شدن تصویر گوشی و یا شکستگی تاچ ال سی دی می باشد.

 

تعویض تاچ ال سی دی ساعت هوشمند سامسونگ اسمارت واچ و اپل واچ

تاچ و ال سی دی همه ساعت های هوشمند به صورت یک تکه است و در صورت خرابی یکی از آنها، کل مجموعه تاچ و ال سی دی ساعت هوشمند، باید تعویض شود. پنل نمایش ساعت هوشمند های سامسونگ و اپل واچ، به صورت ال ای دی  LEDاست و پنل نمایش ساعت هوشمند های متفرقه به صورت ال سی دی است، و تعویض ال سی دی ساعت های متفرقه اعم فیک و چینی، با توجه به ال سی دی بودن آن، قیمت ارزان تری دارد.

 

جهت تعویض تاچ ال سی دی گوشی اسمارت واچ و اپل واچ یا لپ تاپ و مک بو ک و ...

و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

تلفن:  88894775 

شماره پشتیبانی : 88895135  

آدرس: میدان فاطمی (جهاد)، بعد از ایستگاه مترو میدان جهاد، کوچه بهرام مصیری، پلاک ۳۰، واحد ۶

3.6/5 (16 رای)
ارسال نظر
verification
مشاوره رایگان واتسآپکانال تلگرام همراه ایرانیانبا ما تماس بگیرید