نمایندگی تخصصی تعمیرات موبایل با گارانتی تعمیرات   021-88894775   درخواست آنلاین تعمیرات موبایل

نمایندگی تعمیرات گلکسی واچ و ساعت هوشمند سامسونگ و تعمیر انواع اسمارت واچ

متاسفانه امروز متداول ترین ایراد در تلفن های همراه آسیب صفحه نمایش گوشی میباشد که به دلیل این است که گوشی از لحاظ ضربه و رطوبت بسیار آ سیب پذیر میباشد و باعث معیوب شدنه ال سی دی میشود. قیمت ال سی دی گوشی موبایل به نسبت بقیه قطعات بالاتر بوده و در نتیجه کاربر باید هزینه بیشتری پرداخت نماید. در اینجا معایب متداول ال سی دی گوشی را برای شما بازگو میکنیم و اقدامات لازم و نحوه برطرف کردن ایراد ال سی دی را بیان مینماییم. در گوشی های قدیمی قطعه تاچ و ال سی دی هرکدام به صورت مجزا بوده است

اما در  گوشی های جدید قطعه تاچ و ال سی دی به صورت بهم چسبیده بود و به صورت یک قطعه تاچ ال سی دی عرضه میشود و در صورت شکستن ال سی دی باید هردو باهم تعویض شوند.

اگر  بر اثر ضربه تاچ یا شیشه بشکند میتوان آن را جداگانه تعویض نمود که اصطلاحا به آن تعویض گلس ال سی دی یا تعویض شیشه روی ال سی دی گفته میشود. البته در بعضی گوشی ها به جایه ال سی دی از تکنولوژی ال ای دی استفاده میشود که بهتر است بگوییم تعویض گلس ال ای دی یا تعویض شیشه رویه ال ای دی. این کار به آسانی امکان پذیر نیست و توسط دستگاهای پیشرفته انجام میگیرد که در همراه موبایل ایرانیان این امکان وجود دارد.

معایب تصویر در موبایل
قیمت ال سی دی گوشی موبایل
معایب متداول ال سی دی گوشی
قطعه تاچ و ال سی دی
تعویض گلس ال سی دی یا تعویض شیشه روی ال سی دی
قطعه تاچ ال سی دی
3.6/5 (23 رای)
ارسال نظر
verification
مشاوره رایگان واتسآپکانال تلگرام همراه ایرانیانبا ما تماس بگیرید