نمایندگی تخصصی تعمیرات موبایل با گارانتی تعمیرات   021-88894775   درخواست آنلاین تعمیرات موبایل

نمایندگی تعمیرات گلکسی واچ و ساعت هوشمند سامسونگ و تعمیر انواع اسمارت واچ

آیا تعمیر گوشی poco f3  مقرون به صرفه است؟ این تعمیرات چه مقدار هزینه در پی خواهد داشت؟

تعویض قطعات poco f3 ممکن است؟

اگر شما هم از این مدل تلفن همراه استفاده میکنید ممکن است در صورت بروز مشکل این سوالات برایتان پیش بیاید. برای رسیدن به پاسخ این سوالات در ادامه همراه ما باشید.

هزینه تعمیر poco f3  چقدر است؟

برای صحبت درباره هزینه تعمیر ابتدا باید بدانید چه مشکلی به وجود آمده است. توصیه ما به شما مشورت با کارشناسان مختلف در حوزه تعمیرات و کمک گرفتن از آنهاست.

ممکن است برای تعمیر گوشی همراه‌تان مجبور شوید یک قطعه اساسی مثل نمایشگر را تعویض کنید؛ یا شاید هم مشکل با ری استارت کردن برطرف شود. طبیعی است که هزینه رفع این مشکلات با هم تفاوت دارد.

کمک گرفتن از کارشناسان در رفع این مشکل سبب میشود امکان مقایسه کردن داشته باشید و در نهایت بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه را انتخاب کنید.

تعمیر گوشی تلفن poco f3

تعمیر گوشی تلفن poco f3

تعویض ال سی دی poco f3

اندازه صفحه نمایش گوشی موبایل شیائومی poco f3 ، 6.67 اینچ است. و در حدود 196 گرم وزن دارد.

این تلفن از وضوح 1080x2400 پیکسل پیروی می‌کند. همچنین فناوری محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس 5 سبب می‌شود تا از بسیاری آسیب ها مثل خط و خش در امان بماند.

با این وجود در صورت سقوط و یا افتادن جسم سنگین روی تلفن آسیب رسیدن به ال سی دی و یا گلس موبایل چندان دور از ذهن نیست.

در چنین مواردی ابتدا باید بررسی شود آسیب وارده تنها متوجه ال سی دی گوشی است و یا صفحه تاچ آن نیز آسیب دیده است. هر کدام از این موارد هزینه ای جداگانه برای تعمیر در پی دارند.

اگر تنها بخش گلس داخلی گوشی شکسته باشد ( در اینجا منظور از گلس، یکی از بخش های داخلی صفحه نمایش گوشی است) هزینه تعمیر آن چندان بالا نیست.

تعویض ای سی دی گوشی poco f3

تعمیر دوربین poco f3

یکی دیگر از قطعاتی که ممکن است دچار مشکل شده و نیاز به تعویض و یا تعمیر داشته باشد دوربین poco f3 است. این تلفن چهار دوربین عمودی در قسمت پشت دارد که دارای فریم دایره ای میباشند. سنسور اصلی این دوربین نیز 48 مگاپیکسل است؛ در نتیجه عکس های با کیفیتی را برای شما ثبت خواهد کرد.

دوربین سلفی این تلفن دارای کیفیت 20 مگاپیکسل و قابلیت تشخیص عمق است.

شکستن لنز دوربین و آسیب رسیدن به تلفن همراه یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در این بخش وجود دارد.

البته مواردی مثل وارد شدن مایعات به دوربین، فلش شدن گوشی هوشمند و یا بهم ریختگی در تنظیمات نیز میتواند مشکل ساز باشند.

به هر صورت تعمیرکار ابتدا اقدام به بررسی مشکل نموده و سپس با مشورت با شما بهترین تصمیم گرفته میشود. در برخی موارد نیاز به تعویض دوربین نیست و مشکل تنها با تعمیر حل خواهد شد.

البته شما می‌توانید با تهیه محافظ لنز برای تلفن همراه خود خیال خود را تا اندازه زیادی از شکستگی و وارد آمدن صدمات فیزیکی به لنز راحت نمایید.

3.9/5 (14 رای)
ارسال نظر
verification
مشاوره رایگان واتسآپکانال تلگرام همراه ایرانیانبا ما تماس بگیرید