نمایندگی تخصصی تعمیرات موبایل با گارانتی تعمیرات   021-88894775   درخواست آنلاین تعمیرات موبایل

نمایندگی تعمیرات گلکسی واچ و ساعت هوشمند سامسونگ و تعمیر انواع اسمارت واچ

در این مطلب قصد داریم به نکات و جزئیات مربوط به تعمیر گوشی Redmi note 10 pro بپردازیم. اگر شما هم با این مشکل دست به گریبانید در ادامه با ما همراه باشید.

گوشی Redmi note 10 pro یکی از تولیدات خوب شرکت شیائومی است. این تلفن 193 گرم وزن دارد و ابعاد آن به صورت 164*76.5*8.1 میلی‌متر میباشد. Redmi note 10 pro دارای گواهی IP53 است و همچنین گواهی مقاومت در برابر ذرات گردوغبار و پاشیدن آب را داراست. با این وجود این تلفن از تمام آسیبات مصون نیست. مشکلات متعددی ممکن است کارایی Redmi note 10 pro را تهدید کند که مختصرا به آن خواهیم پرداخت.

تعمیر گوشی Redmi note 10 pro

تعمیر Redmi note 10 pro

تعویض ال سی دی Redmi note 10 pro

نمایشگر این تلفن از نوع AMOLED میباشد و ابعاد 6.67 اینچی دارد. رزولوشن Redmi note 10 pro ، 1080 در 2400 پیکسل است و محافظ آن کورنینگ گوریلا گلس 5 است. کیفیت سخت افزاری بالای این موبایل مانع از وارد آمدن صدمات مختلف به آن نخواهد بود.

ال سی دی یا نمایشگر تلفن همراه یکی از قطعاتی است که بیشتر از سایر قطعات در معرض آسیب قرار دارد و به تبع بیشتر از باقی بخش ها نیازمند تعمیر یا تعویض میباشد. در صورت وارد آمدن آسیب به ال سی دی، این قطعه در بیشتر موارد باید تعویض گردد. البته با بررسی دقیق و مشخص نمودن اینکه کدام بخش از نمایشگر آسیب دیده است میتوان هزینه تعویض را کاهش داد.

تعمیر گوشی Redmi note 10 pro

تعویض باتری گوشی Redmi note 10 pro

قابلیت شارژ سریع به صورتی که در 75 دقیقه کاملا شارژ میشود و ظرفیت 5020 میلی آمپر ساعت از دیگر ویژگی های خوب سخت افزاری این موبایل است.

با اینحال ممکن است در طول استفاده از این موبایل با مشکلاتی مثل خالی شدن سریع شارژ مواجه شوید. باتری موبایل هم مانند سایر باتری ها عمر مفید دارد. پس از به پایان رسیدن این عمر مفید باید به تعویض آن اقدام نمایید. باتری یکی از قطعاتی است که بیش از سایر بخش ها دچار خرابی خواهد شد. این مشکل نباید به معنی پایان عمر گوشی Redmi note 10 pro شما تلقی شود.

تعمیر و یا تعویض دوربین Redmi note 10 pro

این گوشی با وجود دارا بودن چهار دوربین با کیفیت های 108، 8، 5 و 2 مگاپیکسلی قابلیت خوبی برای ثبت عکس های با کیفیت دارد. توصیه میکنیم علاوه بر خرید یک قاب خوب به فکر تهیه محافظ برای لنز دوربین نیز  باشید. زیرا با این کار احتمال شکستن شیشه دوربین و یا شکستن لنز به حداقل میرسد.

در صورتی که دوربین تلفن شما با چنین مشکلاتی رو به رو شد تنها کافیست تعمیر آن را به یک تیم حرفه ای بسپارید. همچنین مطمئن شوید در هنگام تعویض از قطعات با کیفیت و اصل استفاده میکنند. مقایسه خدمات دهنده های مختلف به شما این امکان را میدهد که مقرون به صرفه ترین گزینه را انتخاب کنید و در هزینه ها صرفه جویی نمایید.

3.6/5 (14 رای)
ارسال نظر
verification
مشاوره رایگان واتسآپکانال تلگرام همراه ایرانیانبا ما تماس بگیرید